CO NA SRDCI | SEBELÁSKA

Ahoj!

Sebeláska, selflove, jak chcete. Něco teď tak populárního, že už to všem začíná lézt krkem, opravte mě, pokud se mýlím.
Zdroj: ZDE

Já osobně tomu všemu moc fandim, Kristý z projektu #zanormalníholky smekám za to vše, kam se za pouhý rok dostala a za myšlenku, kterou šíří.

Když ono to není tak lehké. Už asi každý odmala slýchával: "Neporovnávej se, buď taková jaká si, originální, každý je svým způsobem krásný, krása vychází zevnitř." Doufám, že i Vy jste tohle v dětství slýchávali! Nechápu rodiče co zesměšňují a ponižují své děti, říká ji jim, že nejsou dost dobří. Nevím co si tím dokazují, ale akorát tak srazí svým dětem sebevědomí, a to se s nimi pak táhne celý život.

Od té doby co jsem s Kubou, mi sebevědomí trochu narostlo. Ale pořád se nemůžu vyvarovat porovnávání se s jinými. Ať už jde o svatbu (TADY jsem si Vám vylila srdíčko), a nebo o postavu, práci, byt, dovolenou,... Až se s tím sama štvu, zakazuju si to, ale pořád to dělám.

Záleží to také v jakém okruhu lidí se zrovna pohybuji. Někdy si přijdu hezká a spokojená a někdy zase ne. Třeba teď jsme byli na oslavě a byla jsem tam jednoznačně nejvyšší a nejmíň hubená. A to mi moc nepřidalo :D Mezi těmi drobnými a krásnými lidmi jsem si připadala trochu navíc :/. Ale podle mě, DOUFÁM se na mě nikdo skrz prsty nedíval. Takže ponaučení. I když si přijdete sebehorší, ošklivější,... Je to většinou vnitřní pocit a ne fakt. Tak hlavu vzhůru.

Takže i přeto, že se to všude hlásá a i Vy si to snažíte vsugerovat, není to tak lehké. Ale co je v životě lehké.

NEMUSÍ SE VŠICHNI HNED MILOVAT, STAČÍ SE AKCEPTOVAT A BÝT SE SEBOU V POHODĚ.

Jaký máte na sebelásku názor Vy?

-K-

Komentáře

  1. Kačí tvé pocity jsou fakt zbytečny, jsi krásná, nejen zvenku, ale i zevnitř... Od první chvíle moc sympatická a milá, podle mě vzhled bez chybičky...jsi taková estetická bytost 🤗 A souhlas, opravdu záleží hodně na dětství a na tom, jak se k tobě chovají jako nejbližší, tak i lidé okolo ...Mela si na to štěstí ... Já ne a je to pak v životě opravdu znát ... 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ETERICKA 😹😹😹, ale estetická určo taky 😸😸

      Vymazat
    2. Petí ty seš tak hodná! 😘 A přesněě jsem estetická i éterická 🙈

      Vymazat

Okomentovat