Únor ve znamení oslav

 *barterova spolupráce 

Únor je u nás ve znamení oslavování. Narozeniny mám já, sestřenice, ségra a hlavně Kristýnka. Do toho je ještě Valentýn, takže vlastně oslavujeme ještě spolu s Kubou. 

Nejvíce mě baví vymýšlet dárky pro toho našeho prcka.

Poslední dobou u nás frčí Krteček a Máša a medvěd. 

Takže Tynunka dostane dárky s motivem těchto postaviček. 

V rámci  spolupráce s Trenýrkárnou jsem dlouho vybírala co by se mi líbilo a co bych užila, nakonec padla volba na  matchy matchy trenýrky od Elky a ponožky s Krtkem od značky Boma.




Ale moc se mi líbily další motivy veselých ponožek, no koukněte sami. 

Ještě si brousím zuby na nějaké pěkné trenýrky pro Kubu, k Valentýnu. Výběr mají opravdu veliký. 

Myslím si, že spodní prádlo je dárek, který se opravdu využije a ještě udělá radost a parádu. 

Jako dárek pro sebe, pro Kristý a vlastně i pro Kubu plánuji společné focení. 

Moc se na to těším. Je až neuvěřitelné díky fotkám pozorovat, jak se Kristýnka mění. A myslím, že focení ve stejných trenýrkách bude dost stylovka. 

Jak řešíte dárky k Valentýnu a narozeninám Vy? Co nejčastěji nakupujete? 

Hezký den, 

-K-

Komentáře