PHOTODIARY | RIVA DEL GARDA

Ahoj!

Možná si pamatujete, jak jsem letos v ledna jela na služební cestu k italskému jezeru Garda, abychom vybrali kolekce bot na podzim zimu 2018.  Více ZDE.

Na a půlroku na to jsem jela zase, a to tentokrát vybírat boty na jaro a léto 2019. Co si budeme povídat, letní boty jsou přeci jen zajímavější, tak jsem se na služebku i celkem těšila.


A ano, boty byly krásné a hlavně to jezero a příroda. Konečně jsem měla čas, pořádně si tu krásu za světla prohlédnout.

Další skvělá věc byl hotelový bazén.

Takže i přesto, že jsem víkend strávila pracovně moc jsem si ho užila.












Byli jste někdy na Gardě? DOPORUČUJI!

Hezký začátek víkendu,
-K-

Komentáře

  1. Ahoj, byli jsme tam ted z pondepoba úterý v rámci naší dovci. Ted jsme do sobotyev Caorle. Na Fb i inatagramu jsme až na ségru o tom ani nepipli, prorize jsme trosku paranoidni a kousek ve městě od nas vykradli už min.5 domua v tom jednom se to szalo, kdyz byli obyvatelé doma. Hruza a des ta nase Vysocina. Jezero je keasne, ale nemela jsem odvahu tam skočit. Ségra s Mírou pár temp dali :-D
    Janule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdárek Jani,

      to je hrozný, tak snad ani jendu z nás nic jako vyloupenej dům nepotká! :)
      Moc si užijte dovču, ja se asi bohužel nikam letos nechystám.
      K.

      Vymazat
    2. jsem chtěla pak napsat komentář, jak se omlouvám za automatické opravy a přeji šťastné luštění, ale porvala jsi se s tím dobře :D
      tak zas chystáš svatbu, to je taky něco... mi neoslavili ani desetiroční výročí

      Vymazat

Okomentovat