RIVA DEL GARDA - #BUSINESSTRIP

Ahoj!

Nevím, zda už jsem to někde psala, ale ti bystřejší z Vás to již jistě vědí. Od července jsem zaměstannec na plný úvazek. Pracuji ve dvou firmách -  studio zaměřené na cvičení, body&mind, atd. Zároveň pracuji pro majitelky manžela, který se zabývá velko a malo obchodem s obuví. Dělám pro něj primárně marketing a tlumočnictví.

No a včera jsem se vrátila ze své první služební cesty, který byla v Itálii, konkrétně v Riva del Garda a v městečku nedaleko Milána - Menore.


Náš cíl v Rivě byla výstava obuvi - nespočet firem z celého světa vystavují trendy na podzim - zimu 2018 a obchodníci si vybírají s kým budou a nebudou spolupracovat. Je to megazajímavé vidět jak to funguje. Čínské fabriky vyrábí boty pro různé renomované značky. Dokonce se v jedné fabrice vyrábí stejné boty a pak se na ně natisknou různé loga firem.

Je to opravdu zážitek vidět takhle pod pokličku!

V rámci mého business tripu jsme neměli moc času na prohlížení města - většinu času jsme strávili v hale, a nebo na společenské večeři.

Během výstavy jsem měla možnost se bavit s několik opravdu zajímavými osobami. Například s majitelem německé značky Mustang, obchodním ředitelem pro Evropu značky Rieker, atd.

Zde je pár fotek z Rivy a příště očekávejte článek z Morone a zajímé zážitky, právě z první služebky :).


















Byli jste někdy na Gardě? Já z ní byla úplně nadšená!

Mějte se hezky,

-K-

Komentáře