Rok s Thermomixem

 Někdy v listopadu roku 2022 jsem u kamarádky na Instagramu viděla divný mixér, který měl displej a říkal jak uvařit rizoto. Suroviny do něj házel její malý syn. No byla jsem zvědavá, hned jsem ji psala. Slovo dalo slovo a v prosinci přišli celá rodinka a uvařili jsme si společně oběd.



Stroj nás s manželem učaroval. (Je to vařící mixér, který má displej s aplikací, kde je uloženo nespočet receptů a displej krok po kroku říká co tam dát. Váha to rovnou zváží. Pak se pomocí tří dotykových koleček nastaví jen čas, teplota a síla mixérů. Taktéž je to předpřipravené v receptu.)

Ale ta cena. No furt jsme spekulovali, dokonce googlili levnější napodobeniny. Nakonec jsme si ho nadělili k 30. narozeninám.

Absolutně nevyužíváme jeho umění na maximum, ale i tak ho milujeme a používáme denně.

Myslím, že je to super investice nejen pro rodiny s dětmi, teď za chvíli začne dělat první příkrmy ❤️. Vyplatí se dle mého ale jen pokud vaříte několikrát týdně a nemáte stopadesát různých šlehačů, mixérů, kráječů,...

Já v něm hlavně zadělávam těsta, melu maso, sekám zeleninu, vařím pudink, knedlík,... Hlavní jidla v něm většinou nevařím, ale připravují si na něm suroviny. Je to geniální pomocník a uvaří v něm každý, kdo umí číst. Dokonce u nějakých receptů jsou i video návody, třeba jak zamotat ovocné knedlíky.

Takže ano, jsem ráda, že jsme do něj šli. 

Kdybyste měli více otázek klidně napište. :)

Hezky den.

K.

Komentáře