Vítej Andrejko

 Už je to skoro dva měsíce co se nám narodila Andrejka, naše druhá holčička. 


Narodila se pár dnů po termínu a v úterý 22.8. v 5 hodin ráno nás udělala šťastnými dvojnásobnými rodiči. Porod jsem měla skvělý, bolestivý, ale rychlý a bez poranění. Za to prý může aniball, ten mi pomohl už poprvé, takže doporučuji. :)

Kristýnka nás přišla navštívit hned v 8 hodin a byla celá zaražená. Naštěstí Andrejku přijala skvěle a moc jí miluje.





Pro mě bylo a stále je těžké rozdělit pozornost mezi dvě. Ze začátku jsem to špatně nesla, ale už si to celkem sedlo. Mně i Kristýnce pomohl nástup do školky, chodí tam tedy zatím týden, ale je spokojená. Tak snadno to vydrží. Je to fičák, dvě děti, pes, dům. Ale jsem neskutečně za všechno vděčná a šťastná! Náročné to je, cosibudem. Dny utíkají neskutečně rychle. Ještě n dávno jsme se koupali v bazénu a teď už budem psát dopis Ježíškovi.

Jak se máte vy?

Hezkou neděli,

K.

Komentáře