Fotoprodukty, aneb jak snadno oživit bydlení

#barterová spolupráce

Každý rok se jdeme vyfotit k profi fotografovi. Naposledy to bylo těhu focení, o kterém jsem Vám psala minule. 

Sice se na fotky pokaždé moc těším, ale co si budeme povídat, párkrát si je prohlédnu, nějakou zveřejním na sociálních sítí, změním si tapetu a tím prohlížení fotek končí. 

Což mi přijde jako škoda, a tak každý rok měním v obýváku fotoobraz. Díky fotoobrazům a vytištěným a vystaveným fotkám nás mám na očích dennodenně. 

Opět jsem si nechala fotoobraz udělat na stránkách Tiskařík. A opět, už potřetí, jsem byla moc spokojená. Poprvé jsem zkusila fotoobraz formou koláže a jsem nadšená. 


Kristýnce jsem k svátku udělala pexeso z fotek a našim do rámečku vytiskla její fotografii

Před Vánoci tam plánuji vyrobit dárky babičkám - fotohrnek s vnoučátkama a fotokalendář, to už je naše klasika. 

S Tiskaříkem jsem moc spokojená. Rychlost, kvalita i cena, všechno parádní. Teď navíc probíhají velké slevy. Koho čeká svatba, najde i novinku "svatební portál", a to možnost vyhotovení svatebních oznámení a dalších nepostradatelných tiskovin. 

Moc se mi líbí i fotoknihy. 

Také Vám zdobí bydlení fotoprodukty? 

Hezký den, 

K. 

Komentáře