Čištění zubů u dětí

*barterová spolupráce s nazuby.cz

 Už než jsem otěhotněla, sledovala jsem profil Z deníčku dentální hygientistky a věděla jsem, že udělám vše proto, aby mé děti neměly zkažené zuby. 

Jako bezdětná jsem si říkala, že to není žádná věda, vyčistit dítěti zuby, ale jako se vším, pochopila jsem, že to občas úplně snadno nepůjde. 

I když to občas nejde snadno, bez vytištěných zubů Kristýnka nikdy! nejde spát. 

Začínali jsem prsťáčkem masírovat dásně, a s prvním zubem přešli na jednosvazkový. 

Jak Týna rostla, museli jsme vymyslet způsob, jak jí ty zuby vyčistit. Takže čistíme u videí. 

Co má zubů víc,  vyzkoušeli jsme různé kartáčky. Svítící Bob a Bobek, jednosvazkový, různé dětské kartáčky. 

Postupně jsme zapojili i mezizubní pomůcky

A co používáme aktuálně? 

Ráno si Kristýnka čistí zuby sama u umyvadla. 



Večer to už bereme poctivě. Nejprve vyšmidlá ona, pak si na mě lehne a vyčistím mezizubní prostory, občas nití, občas kartáčkem. Pak si beru malý dětský kartáček (ten s nejmenší hlavičkou) a dočistím. Jednou týdně beru jednosvazkový a pořádně vyčistím tím. 

Bez čeho bysme se neobešli je pasta. Střídáme různé značky a druhy. Teď zrovna máme od Biorepair a Odol. 

Zatím byla u zubaře dvakrát a vše v pořádku. Tak snad to vydrží. 

Hezký den, 

K. 


Komentáře