Jak jsme chodili do Sokola

 Už než jsem vůbec otěhotněla, věděla jsem, že budu chtít s malou/malým na Sokol. 

I já jsem s rodiči chodila a i když si to nepamatuji, myslím,  že je to bezvadná průprava do jakéhokoliv sportu. A zároveň je to jeden z mála kroužků, který je pro malé děti (od roka). 

No a teď v úterý jsme měli poslední hodinu a já byla dojatá. 





Když srovnám první hodinu, kdy byla totální anarchie, děti nespolupracovaly, no říkala jsem si a jeje, asi jsou dětičky ještě malé, a poslední hodinu. Všechny děti spolupracovaly, uměly básničky, tanečky. Krása. 

Hodně lidí v mém okolí to má spojené s dobou konunistickou a opovrhuje tím, a to je škoda. 

Příští rok jdeme zase. Tím jsem si jistá. 

Tím, že Týnušku nevzali do školky bych chtěla najít ještě alespoň jeden kroužek, možná hudebku.

Kam chodíte s vašimi dětmi? 

Krásný start prázdnin. 

K. 





Komentáře