Zpátky do minulosti :)

Ahoj, 

dneska na mě vykoukla 6 let stará vzpomínka. Vzpomínka na studium ve slovinském Koperu. 

A taky první koupačka onoho roku. 

Ráda vzpomínám na svá studijní léta, hlavně na možnost si prodloužit mladí, poznávat zahraničí a takovou tu bezstarostnost. 

Erasmy bylo to nejlepší co mi vysoká dala. Všem doporučuji! 

A níže si můžete přečíst 6 let starý článek. 

Taky rádi vzpomínáte? 

Já to miluju. 

Hezký den, 

K. 

 Ahoj!


Tak a máme opět pátek, ty dny letí, to snad není ani možné. Přijde mi, že mi život protéká mezi prsty. :D 


Nevím jak Vy, ale já si užila skvělý víkend. Počasí už máme opravdu letní, takže každodenní dávka slunění mi dodává přísun pozitivní energie.

A co jsem dělala uplynulý týden? Krom opalování a chození do školy, jsem si i vařila, sledovali jsem hokej a výletili a KOUPALY se.

V úterý večer nám spolubydlící oznámila, že má zítra (ve středu) narozeniny a že plánují, že to oslaví prvním vykoupáním v moři. Já se téhle myšlence jen v duchu zasmála a řekla, že já v žádném případě do vody nevlezu, ale že je aspoň vyfotím.

Ve středu po obědě se slunním na naší překrásné terase a najednou telefon. Volá Špela, že jsou dole u moře a jdou se koupat, ať přijdeme za nima. A já se hecla. Vzala jsem plavky, ručník, foťák a šlo se.

Vlezly jsme tam hned TŘIKRÁT. Po třetí to bylo už jen kvůli fotce. Dle internetu měla mít voda krásných 16°C. Upřímně musím říct, že jsem to čekala horší. Sice to nebylo na žádné dlouhé koupání, ale šlo to.












Komentáře