FOTOOBRAZY jako krásné uchování vzpomínek

 Ahoooj, 

od té doby co máme doma štěstí jménem Kristýnka, mám mobil plný fotek. Mobil plný fotek a hlavu plnou plánů co s nima. Album mám dodělané do půl roku, takže jsem přesně rok pozadu. Jak by řekla Týnuška: " A jéjé. ".

Každopádně díky firmě Tiskařík jsem fotky z telefonu konečně zhmotnila. Takže díky! Nejen, že jsem fotky zhmotnila, ale hlavně jsem s nima zvelebila dům a udělala velkou radost rodině.



Když mě oslovila firma Tiskařík, tak jsem neváhala. Konečně mě to dokopalo vybrat fotky a něco z nich udělat. Z jejich široké nabídky jsem vybrala fotoobrazy. Ještě jsem přemýšlela nad fotoknihou. Ale nakonec jsem se rozhodla zvelebit dům naší krásnou holčičkou. 



Na webu si snadno vytvoříte fotoobraz, nahrajete vlastní fotku, můžete udělat koláž a hlavně je na výběr z mnoha velikostí. Byla jsem překvapená i cenou. Co jsem předtím koukala jinde, přijde mi cena víc než příznivá. 



Už teď vím, že další fotoobrazy nechám vytisknout rodině jako dárek k Vánocům. Udělat někomu radost je nejvíc, a kdo nemá radost z obrazu vnučky, z dovolené, z oslavy,... Fotografie slouží jako výborná pomůcka k uchování vzpomínek, zážitků a navíc krásně doplní interiér. E-shop Tiskarik.cz můžu s čistým svědomím doporučit. Přehledný web, rychlé dodání, skvělá kvalita a víc než příznivá cena.

Co myslíte? Zútulnilo nám to tu? 

Mějte se hezky. 

-K-

*barterová spolupráce

Komentáře