JAK SE STAVÍ DOMEČEK


Ahoj!

Zase po dlouhé době se ozývám.
Jak se máte? 
Já se mám dobře, změnila jsem pracovní pozici a jsem za to moc ráda.
Domeček pomalu ale jistě roste. Řeknu Vám, není to sranda. Nemít schopného manžela nevím nevím. Všechno naštěstí zařizuje on. Já koukám jen po dlažbě, koupelnách, kuchyni,...
Je to běh na dlouhou trať, stojí nás to hodně nervů a hlavně peněz. Ale. Ale už se to rýsuje.
Koukejte :).





Teď vybíráme kuchyň, objeli jsme několik firem, ale zatímu u nás vede Kika, tak ještě uvidíme.
Už jsme si dokonce koupili krbová kamínka. Je to krásné a útulné a navíc to skvěle vytopí hlavní část domu.
Tento týden by měla být hotová elektrika a voda, tak uvidíme.
Máte někdo zkušenost se stavbou domečku? Budu ráda za jakékoliv tipy, triky, ... Beru všechny rady! Děkuji.

Jak se máte Vy? 

Hezký den,

-K-

Komentáře

  1. Krásný!! Přeji mnoho štěstí :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoooj, my máme seno- nebo slámo-stavbu, je to eko-domeček, který má v sobě asi celkem 6 heluzek a zbytek je řešeno jinak. Nicméně - takové to vybírání je pak všude stejné :) Kuchyni jsem si nechala dělat přímo od truhláře. Chtěli jsme si udělat grafický návrh v kuchyňském studiu, ale tam byl dost nepříjemný pán, který chtěl, abychom mu hned zaplatili nemalou zálohu na kuchyň. Takže zlatý truhlík. Jelikož jsem měla už představu, tak za 1 h jsme měli vybrané dekory i zaměřeno. Tenkrát i říkal, že k někomu jezdí třeba i 3x jen na konzultaci, než se to všechno domluví. Si myslím, že měl ze mne tedy radost :) S kuchyní jsem spokojená, akorát ledničku jsme novou nekupovali, brali jsme ji ze starého bydlení. Posledního půl roku divně vrčí, ale zatím funguje a začala se mi líbit americká lednice, protože je prostě větší a jelikož jsme při plánování kuchyně nemysleli na to, že by nám stávající mohla umřít, tak nás nenapadlo si tam pošetřit více místa, aby se tam v budoucnu mohla dát kdyžtak ta větší :( A asi neukecám, aby se šouplo topení a posunuli dveře do špajzu, takže mám asi smolíka.

    Další věc, co bych teď udělala je jinak je podlaha. Máme v 90 % domu plovoučku a tu bych vyměnila za vinil. Plovoučka je docela studená a hlavně tvrdá, takže mě občas bolela chodidla, když jsem dělala velký úklid a běhala po baráku. Naštěstí teplý fusky nebo bačkůrky to jistí. Dekor dubu je však boží, nejsou na něm vidět moc drobky a prach. :)

    Strašně, ale strašně mě štve podlaha v koupelně a jelikož jsem nechtěla mít milion podlah, tak stejnou podlahu máme i na verandě. Zvolili jsme totiž světlou i světlé spáry. A to je moje smrt. Je na tom vidět cokoliv!!! :( Jednou mě popadl amok a pořídila jsem si čistič na spáry a celý den jsem klečela na kolenou a drhla celou koupelnu. Nemá to smysl, prostě se dívám radši na strop, kde nám stále chybí nějaké svítidla, jen tam visí dvě žárovky :) Až později jsem se dozvěděla jednu věc - blondýnky by si měly dávat světlou podlahu a brunety tmavší, protože všechny pelicháme :) V koupelně bych asi teď dávala i jiné obklady - máme kombinaci béžovo-hnědé a do sprchového koutu bych na dveře nedávala čiré sklo, ale radši mléčné. Dost blbě se to myje. Ale půl dne s cifem a houpičkou na kolenou je taky dobrý relax :)

    Krbovky jsme nechtěli. Vzhledově jsou moc hezký, ale je to nepraktický - práší se z toho a kdo má drhnout to sklo, aby to vypadalo hezky? Jedna známá přiznala, že v tom radši ani netopí a mají to jen jako dekoraci. Měli jsme je ve starém baráku jako jediný zdroj topení. Jednou se mi povedlo zapálit i popelnici a jednou jsem propálila i plovoučku (ve starým domě). Takže oheň ke mne moc nejde. Topíme elektrikou, všechno máme na elektriku, takže se mi už dvakrát stalo, že jsem se sprchovala potmě :)

    Kdybys potřebovala něco upřesnit, nebo třeba poslat fotky kuchyně pro inspiraci, tak stačí písnout na FB :) Jaňule :)

    Ps: Už jsem vypadla ze psaní, taky sis všimla, jak všude cpu slovo "takže"? :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat