PHOTODIARY | POHÁDKOVÁ KVILDA

Ahoj!

Pokud mě sledujete na Instagramu TADY, tak už jste asi postřehli, že jsem zdárně zakončila školu - můžu tedy oficiálně učit na 2. stupni ZŠ a SŠ. Ani nevíte jaký kamen mi ze srdce spadl.
První semestr byl celkem brnkačka, ale ten druhý? Od září ob víkend sobota zabitá, spousta úkolů, psaní závěrečné práce a nakonec zkoušky.

Měla jsem štěstí na otázky a osvědčení už mám doma schované u diplomu z vysoké.
                                                              

No a když už jsem konečně měla volný víkend, vyrazili jsme s manželem na výlet. Rozhodli jsme se vyjet na procházku na Šumavu. Vybrali jsme Kvildu, je relativně blízko a Kuba to tam zná.










Počasí až do poslední chvíle nevypadalo úplně slavně, ale po přejetí posledního kopečku na nás vykoukla krásná, zasněžená krajina ozářená sluncem.
No nádhera, co říkáte?
Po 8 km prochajdě jsme si dali kafíčko a dort, za odměnu, že jo a vyrazili domů.

Byla to nádherná sobota! Pokud vyjde počasí, příští týden možná vyjedeme na běžky.

A jak jste si užili víkend vy?

-K-

Komentáře