CO JE U MĚ NOVÉHO?

Vítám vás v novém roce!

Jak jste si užili poslední dny loňska? Ja si je užila naplno a 12 dnů volna uteklo ani nevím kam.




Úplně to nebyly svátky plné klidu, jelikož jsou Vánoce ve znamení návštěv. Já návštevy miluju, moc ráda hostím kamarády a rodinu a taky se cosibudem ráda hostit nechám.
Moc ráda vidím ty, na které si přes rok čas nenajdu. Miluju rodinné obědy, kde se nás sejde 12 plus pes a je to takový zmatek a komedie,... ale jsme to my, prostě taková normální rodinka. :)

Jelikož už patřím i do Kubovo rodiny, návštěvy se zdvojnásobily, takže bylo jen pár dnů, kdy jsem byla v klidu. Ale o tom ty svátky jsou, ne? :) A já je tak mám nejraději.

Kromě návštěv mám s Vánocemi spojené další zvyky - štědrovečerní ranní procházka pro betlémské světlo a půlnoční mši. Tu doporučuji i nevěřícím, je to taková speciální atmosféra, která udělá Vánoce ještě kouzelnější.

Taky jsem pořádali již 6. ročník tenisového turnaje. Hráli 4 smíšené týmy - já si vylosovala nejsilnějšího spoluhráče a i přes to jsme skončili poslední?! Jako zamrzelo to, ale Kuba vyhrál první místo, tak jeden pohár doma máme. Tak jsem spoko.

Ve volných chvílích jsem se začala učit na závěrečné zkoušky, které mě čekají 17.1. a poté budu moci učit. Tak jsem zvědavá jestli ze mě jednou bude paní učitelka, každopádně vzdělání se nikdy neztratí.

Už se těším až udělám články shrnující rok 2018, byl pro mě dost klíčový. Teď se chci zaměřit na pedagogiku, didaktiku a psychologii. Z těchto třech odvětví totiž skládám zkoušky. A pak. Pak mě čeká zasloužená odměna v podobě wellness, které jsem dostala pod stromečkem. No a konečně pak se na shrnutí vrhnu, sama jsem zvědavá co vše jsem loni dělala a ráda si zrekapituluji životní milníky, které se v roce zakončeném magickou osmičkou udály.

Jak jste si užili Vánoce?
Přeji Vám krásný nový rok plný zdraví a lásky,

-K-



Komentáře