PHOTODIARY | LÍBÁNKY NA KAPVERDÁCH

Ahoj!
Ten čas letí, to je úplně neskutečné. Zítra už jsou to dva měsíce od naší pohádkové svatby.
Měli jsme tolik práce s přípravou svatby a začátkama stavby domečku, že jsme svatební cestu neřešili. Věděli jsme, že po dnu D máme oba dva týdny dovči, takže v tomto termínu někam pojedeme.


No upřímně musím říct, že jsem čekala, že bude věší výběr.
Chtěli jsme něco lepšího, protože kdy jindy než teď. Tak padlo rozhodnutí na Kapverdy.
Objednávali jsme dva dny před odletem a letěli jsme z Bratislavy.
Let byl dlouhý a ještě k tomu se dvěma mezipřistáními - na Kanárských ostrovech a na Boa Vistě.
Naše cílová destinace byla ostrov Sal - Hotel Atlantico Belorizonte.

Bylo to krásné, krásnější moře jsem neviděla, hotel a jídlo taky super. Akorát když jsme se byli projít ve městě, měla jsem trochu strach.
Kapverďané jsou milí, mají evropskou kulturu a hodnoty, alespoň víceméně - ostrov byl dlouho portugalskou kolonií. Kromě mísních tu však žije spousta Senegalců a z těch už strach jde. Hrozně hrajou na city, že nemají co jíst a že si musíme něco koupit,...
No byli jsme ve městě jen jednou, víckrát už jsem neměla tu potřebu.







Bohužel jsou obyvatelé hrozně chudí, a tak většina raději bydlí ve slumu, než aby si museli platit drahý nájem a neměli na jídlo. 


Byli jsme navštívit i místní školu a dali jsme dětem bonbony.


Magické oko - každý den, pouhé  tři hodiny,  je možno vidět tuhle nádheru, a to díky lomu slunečních paprsků.




Salinas - teží se zde sůl a čáct je vyčleněná na turistické koupání. Konečně jsem si vyzkoušela, že mě sůl unese. :D

Každý den se na mole konal rybí trh.


Za mě můžu Kapverdy vřele doporučit, hlavně pro ty kdo si chce užít pohodovou dovolenou.

Hezký den,
-K-

Komentáře

Okomentovat