SVATBA | SVATEBNÍ VIDEO

Ahoj!

Ještě než jsme odjeli na líbánky jsme dostali link na něco, na co jsem se moc těšila.
Svatební video byl můj sen. V rámci úspor jsem si říkala, že nikoho profi shánět nebudeme, že přece musím najít nějakého kamaráda, který se toho ujme. No nenašla jsem.

Týden před svatbou už jsem se smiřovala s tím, že se budu muset spokojit s fotkami. 
Ale. Ale víkend před svatbou mi píše Janka, že viděla někde na FB, že někdo nabízí služby kamerama svateb a je z  Českých Budějovic, tedy za humny. Rychle jsem koukla na jejich práci na YT a byla nadšená. TADY se můžete podívat na jejich YT kanál.

Tak jsem neváhala a hned na "inzerát" odpověděla.

Kameramanské duo tvoří Nikča a Tony a je to moc sympatický pár. Hned v neděli jsme se domluvili na skype hovoru, abychom se poznali a řekli si co a jak.
.....

Měli 2 kamery a drony. Hlavně na záběry z drona jsem se moc těšila.

Zůstali s námi až asi do 8 do večera, což jsem moc oceňovala, fotograf vydržel jen do 4.

No a neuběhl ani týden a v pátek po svatbě už mi Nikča posílá link s videem.

A já jsem nadšená. A nejen já, spousta lidí video dojalo dokonce i kamaráda mužského pohlaví!

No koukněte sami. :)




Kdybyste měl někdo o služby Nikči a Tonyho zájem, a já je vřele doporučuji, kontaktujte Nikču přímo na FB ZDE.

Hezký den,

-K-

Komentáře