PHOTODIARY | PASSAU

Ahoj!

přiznávám, že mám ještě několik svatebních témat, ale věřím, že už Vás to nemusí úplně bavit.
Proto jsem se po dlouuuhé době rozhodla postnout photodiary z výletu. Konkrétně rodinného výletu do německého Pasova. 

A proč zrovna tam? Moje ségra tam totiž od září studuje v rámci programu Erasmus plus. Asi jsem ji inspirovala :D. Více si o mém zahraničním studování můžete přečíst TADY.

Ale teď už zpět k našemu výletu.

Vyjeli jsme v neděli ráno. Plné auto lidí a plný kufr jídla. Po necelých dvou hodinách na cestě už jsme byli u Handěte na koleji. Na typické Čechy jsme si dali řízky a šli objevovat krásy města.

Město je to nádherné, takové klidné a čisté. Prošlé centrum jsme měli za chvíli a tak jsme se rozhodli vyrazit na hrad.







No  co si budeme povídat, byla to celkem fuška, ale ten výhled za to stál.





Pak jsme si u řeky dali kafíčko a všichni byli spoko.








Už se těším až tam opět vyrazíme v době adventu, to bude mít zase úplně jinou atmosféru.

Byli jste v Pasově? 

Hezký den,
-K-

Komentáře

  1. Passau máme docela blízko od domova. Nikdy mě tam ale ještě nenapadlo jet tak bych se někdy měla přemluvit. Vypadá to tam hezky :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nazivo to ma jesfe věští atmosféru! :)

      Vymazat
    2. Kdybych si mohl vybrat mesto, kde bych chtel jednou zit s rodinou, zatim je mym favoritem Passau. Jinak krasne fotky!

      Vymazat

Okomentovat