FOTOOBRAZ | RECENZE

Ahoj!

Postupně si nechávám vytiskávat fotografie z svatby. Nějakou hezkou jsem chtěla vytisknout a zarámovat rodičům.


Na Instagramu na mě vykoukla možnost nechat si udělat fotoobraz od firmy Saal - Digital

Přišla mi to jako skvělá příležitost vyzkoušet něco, s čím nemám žádnou zkušenost. A navíc, budou Vánoce, takže mám první dárek. Hurááá.

Objednání je jednoduché, vyberete si z různých materiálů, které firma nabízí. Já jsem si vybrala PVC desku.

V neděli jsem objednala a v pátek jsem měla fotoobrazy doma.

*barterová spolupráce s firmou Saal-Digital


Trochu jsem se bála, aby se při dopravě nezničily, ale naštěstí byly dobře zabalené.
Obraz je krásný, má nádherné barvy a je hezky zpracován.


Šířka obrazu je tak akorát, ani moc ani mála. :)
Jen to zavěšení jsme moc nepochopili, ale nějak si s tím doma určitě poradí.

Abych to shrnula. Celkově jsem s obrazy moc spokojená. Jsou kvalitní a servis od firmy je také bezproblémový.
Abych ale byla upřímná, přijde mi to zbytečně drahé. Nevím, co můžou být výrobní náklady, ale jeden fotobraz - velikost A4 stojí necelých 700,- Kč.

Ale zas na druhou stranu. Je to skvělý dárek k Vánocům, které se neuvěřitelně blíží.

Máte s fotoobrazy nějakou zkušenost?

Hezký den,

-K-

Komentáře

  1. Krásný! Jak fotka, tak celkový obraz :-) já s fotoobrazy zkušenosti nemám, ale už jsem o jeho pořízení přemýšlela a zrovna narazím na tvůj článek, hihi :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat