ROZLUČKA SE SVOBODOU

Ahoj!

Svatba se blíží mílovými kroky, a tak nastal čas rozloučit se s Petříkovou. 
Moc musím poděkovat Jance a zbylým holkám za to, jak nádherné mi to loučení udělaly!

Začaly jsme na bytě, kde na mě hned u vchodu čekala tetovačka, závoj a šerpa. 



Když jsem vešla do pokoje, úplně mě dojalo, jak krásně je vyzdobený. Nádherné balonky, velké J a K, nápis Petříková, jídlo a fotky. U těch málem ukápla slzička, ne že ne.



V tu chvíli jsem si uvědomila, že rostu, dospívám a z té malé roztomilé holčičky je holka na vdávání.

Po splnění třech úkolů  - přebalování panenky se zavřenýma očima, pantomimy a kvízu jsem obdržela dáreček. Jo a ještě jsem musela rozstříhat příjmení, jakože ho vlastně už nebudu potřebovat.
Dárek byl krásný zvenku a ještě krásnější zevnitř. Dostala jsem nádherný podvazek, krabičku poslední záchrany, brož, kapesníček, svatební album a nádherné fotky.
Je vidět jak mě holky znají, Aperol tekl proudem a burgry a další dobrůtky jsme také skoro celé zblajzly.

 



Následovala společné focení a přesun do baru. Obešly jsme dva a ve 2 hodiny šly domu.




Ještě jednou holkám moc děkuji, bylo to skvělé. Určitě to byla nejlepší party, kterou jsem zažila.
Tak a teď když už jsem se rozloučila s Petříkovou, můžu se s klidem vdát.

Hezký den,
-K-

Komentáře

  1. Káťo, tak ať vám dnešek vyjde podle všech plánů. Budu se těšit na fotky. A až budu psát příště, tak už budu psát paní a ne slečně. Gratulace předem!!! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat