NAŠE SVATBA

Ahoj!

Takové přípravy a už je po. Nemůžu uvěřit, že ten velký očekávaný den už je za námi.
V sobotu 15.9. jsme si v zahradách lázní Staré Vráže řekli s Kubou ANO. 

Bylo to nádherné, uplakané a předčilo to mé představy.

Obřad byl opravdu krásný. Všem vřele doporučuji církevní obřad - stačí, aby jeden ze snoubenců a jeden ze svědků byl pokřtěn a má to úplně jinou atmosféru.

Následný oběd a party utekly tak rychle, že to ani není možné.

Bylo krásné mít na jednom místě rodiny a kamarády a slavit s nimi naše štěstí a lásku.

Musím upřímně říct, že jsem se pak už ani netěšila, furt jsem si říkala, že to nebude dost dobré, dokonalé, že mi to nebude tak slušet, že tam nebudeme mít tamto a tohle, ale. Ale byla jsem blbá! Každá svatba je krásná, protože se oslavuje to nejcenější co máme, a to láska. 
Každá nevěsta je krásná a neskromně musím říct, že si myslím, že mně to slušelo a cítila jsem se krásně.

Teď už jen nedočkavě čekám na video a fotografie od profesionálů. Určitě Vás o to neochudím.

Pozítří letíme na honeymoon na Kapverdy, tak už se nemůžeme dočkat.








Tady aspoň malá ukázka fotografií.

Hezký den,

-K-



Komentáře

Okomentovat