SVATBA | ONE MONTH TO GO

Ahoj!


je to neuvěřitelné, již za měsíc bude ze slečny paní. Pořád si přijdu jak ta malá holka a budu se vdávat. Přesně jak říkala babička: "Já tomu furt nemůžu uvěřit, že ta naše malá Kačenka, co jsem ještě nedávno vyzvedávala ze školy, bude mít svatbu." Babi, to jsme dvě.

Jinak přípravy vrcholí a už chybí jen drobnosti.

Šaty se dolaďují. Ještě budu chtít změnit předek, tak snad to půjde. Upřímně musím říct, že je asi lepší si šaty vybrat hotové, člověk ví rovnou, jaké budou a jak na něm budou vypadat. Ale stále věřím, že ty moje doladíme a budu hezká nevěsta.

Kuba už má oblek doma, tak už jen košili a motýlka.

Boty máme oba. U mě to byla celkem anabáze. Dvě zásilky z ASOS jsem vracela a nakonec mám krásné botky z H&M.

V pátek jsem byla na zkoušce líčení a účesu. I když se mi zdá, že je to možná zbytečný, že bych se zvládla namalovat a učesat sama, nechám to na den D na Domče. Zkouška dopadla takto. Co na to říkáte? Mně se to líbí.

Výzdobu a raut jdeme snad domlouvat tento týden. 

Rozlučka už se taky plánuje, na to jsem moc zvědavá.

Takže už jen vytisknout noviny, program, nápojový lístek a menu. Dát si schůzku s fotografem a DJ. 
Doladit šaty, udržet si hezké nehty a doufat, že vše vyjde a bude to den, na který jen tak nezapomenem. 

Tak nám prosím držte palce.

-K-



Komentáře

Okomentovat