JÁ A MODELKA? ANEB PŘEHLÍDKA PRO SECOND HAND GALLERY PÍSEK

Ahoj!

Jak si užíváte ty vedra? Já už se těším na podzim, a to naštěstí v práci máme klimu.

Dneska bude článek o mé nové zkušeonosti. Asi 14 dnů zpátky jsem se shodou náhod dostala k možnosti předvádět oblečení pro Second Hand Gallery Písek.  Byla to výzva a já kývla. Vím, že nejsem žádná modelína, ale kývla jsem s tím, že jsem věděla, že tam budou vesměs obyč holky, které také nemají žádné zkušenosti.


Minulé pondělí jsme měli první schůzku, kde jsme se poznali, řekli si co a jak a domluvili schůzku na další pondělí.

Tohle pondělí jsme se sešly a Maruška (prodavačka) nám vysvětlila celý koncept - bude se předvádět podzimní móda, půjdeme v barevně sladěných modelech a půjde se dohromady 7x.

Modely byly takové -  khaki-červená kombinace, žluto-oranžová, modro-růžová, pastelové barvy, sportovní oblečení, šaty, společenské šaty a závěrečné defilé v černé sukně a triku s logem sekáče.

Holky nám modely dopředu připravily a my si je zkoušeli a dolaďovali detaily. Zabrala to 4 hodiny, já musela odejít dříve, ale tak nějak jsme to vybrali.

No a ve středu byl den D. Odešla jsem dřív z práce, abych v sekáči mohla být ve dvě hodiny. Tak už teklo prosecco proudem a probíhaly poslední přípravy.

Rychlovkou mi naše kadeřnička natočila vlasy, oblíkl se první outfit a my už jsme začínali být opravdu nervózní. Po prvních dvou outfitech, myslím, že mluvím za všechny, tréma opadla a my si to vyloženě užívali.

Jen škoda, že nepřišlo více lidí, ale dá se to v tomto počasí pochopit.

No a to byl nultý rok přehlídky Secon Hand Gallery Písek.






































Komentáře

Okomentovat