SVATBA | SVATEBNÍ NOVINY

Ahoj!

V minulém článku jsem se Vás ptala na nějaké svatební tipy. Péťa mi doporučila svatební noviny. Nejprve jsem si říkala, že ne, že to je zbytečně a co bych tam psala. Ale pak jsem začala googlit a do svatebních novin jsem se nadchla.

Koukala jsem na Fleur, že bych si je nechala vyrobit, ale nakonec jsem se rozhodla v rámci úspor, že si je vyrobím sama. 

Opět jsem googlila, nejprve na zahraničních stránkách, později na českých a hledala jsem šablonu na svatební noviny. A našla. Zdarma k stažení, takže skvělé. Stahovala jsem ZDE.

Poté už jsem jen doupravila text, přidala fotky a trochu to vyšperkovala a bylo. :)

Mám z toho mega radost, protože to bude super vzpomínka na svatební den jak pro hosty, tak pro nás.

A tady už máte takovou malou ukázku... 





Snad z tohoto překvapení budou mít radost i svatebčané.

Co si o tom myslíte Vy? :)
Hezký den,

-K-

Komentáře