SVATBA | 2 MONTHS TO GO

Ahoj!

Tak a za dva měsíce a tři dny se vdávám. Někdo má v tuto dobu už minimálně půlroční přípravy za sebou a všechno připravené do detailů, no já ne. Plánujeme měsíc a musím říct, že se to opravdu za tři měsíce dá stihnout. No ale od začátku.

Pár dní poté co mě Kuba požádal  ruku jsem začala googlit a sepisovat, co je vše potřeba zařídit. 

Primární bylo den a místo obřadu a hostiny. To se nám podařilo celkem rychle. 
Nechtěli jsme čekat rok, takže jsme se rozhodli pro svatbu v září. A už ani nevím jak, ale nakonec vyhrála sobota 15.9.2018.

OBŘAD & HOSTINA
Na obřad máme suchou i mokrou variantu a já doufám, že nám vyjde počasí a budu se vdávat v parku lázní Vráž. Na následnou hostinu a party se přesuneme na písecký Ostrov.

Obřad budeme mít církevní. Bude nás oddávat kněz, který už sice nedělá kněze, ale právo na odávání stále má. Kubu trochu zná, tak věřím, že to bude moc hezké a osobní. Moc bych chtěla říkat takový ten slib: Já Kateřina beru si Tebe Jakube..... Ale Kuba se na to moc netváří, tak uvidíme.

Na hostinu jsme pozvali pouze rodinu a zbylé kamarády až na párty a raut.
Menu máme sestavené. Klasický vývar s nudlemi a knedlíčky, řízek se šťouchanými brambory a jako dezert svatební dort.

STYL SVATBY
To jsem věděla hned, velmi populární BOHO přírodní styl. Takže svíčky, dřevo, lampionky,...
Nejradši bych do pozvánky uvedla i dresscode, ale bylo mi to rozmluveno. I tak ale budu kamarády a rodinu směřovat do nude a pastelových odstínů. Vdávám se přecejen jednu za život, tak ať to mám hezké.

ŠATY & OBLEK
Původní plán byl si půjčit šaty z půjčovny, ale co jsem koukala, všude byly samé princeznovské. To jsem nechtěla. Tak jsem brouzdala po Pinterestu a internetech a našla si model, který bych si moc přála. Na doporučení jsem došla k jedné místní švadlence a domluvily jsme se. Takže budu mít své šaty na míru a zaplatím méně než za jednodenní půjčení. Sice je pravda, že nevím jak šaty dopadnou, ale věřím, že skvěle.
Jen to asi bude náročnější s obuví. Potřebuji každopádně plochou obuv, takže buď sandálky, a nebo baleríny. Jenže sehnat v mé velikosti hezké, trochu sváteční sandálky, nic moc. Tak uvidíme.

Kuba si bude kupovat oblek nový. Domluvili jsme se, že si koupí klasický černý, který může využít víckrát. Máme v hlavě dvě varianty. První klasicky oblek se sakem a motýlkem a druhý, kalhoty, kšandy a motýlek. To se ještě musíme rozhodnout.
Boty už má Kuba koupené.

PRSTÝNKY
Máme už od soboty objednané. Mám z nich velkou radost jsou opravdu nádherné. Budu mít dokonce briliant, můj první a nejspíš poslední. :D

SVATEBNÍ DORT A SLADKÉ
O svatebním dortu jsem měla jasno hned. Nahý dort s ovocem. Pak chci také sweet bar, kde budou ty lepší a hezčí zákusky a samozřejmě ta klasika, jako mini zákusky a koláčky na stůl a do výslužky.
Něco si upečeme sami, ale něco zadáme profesionálům. Hlavně mi jde o dobrý a krásný dort a sweet bar, zbytek je mi celkem fuk.

KVĚTINY
To je ještě absolutně nezařízené. Jen jsem dala na tip kamarádky a nechám si uvázat jen kytici pro mě a na stoly, výzdobu a kytky pro maminky a svědkyni si jen nakoupím kytky a ty pak svážu sama. Ušetří se tak spousta peněz.

VÝZDOBA
Výzdobu objednávám na Alie, něco budu mít od slečny co měla svatbu v červnu a ještě něco asi budu muset sehnat. :)

MAKE-UP A VLASY
Představovala bych si lehké líčení s výraznější rtěnkou. Vásky bych chtěla nějak takto:

OZNÁMENÍ, MENU, PROGRAM, JMENOVKY
Další věc na které se dá ušetřit. Vše si dělám sama. Poté co jsem našla online program CANVA, připadám si jak design master. :D Všem tento program vřele doporučuji. 





Víc mi toho už nenapadá, ale věřím, že to ještě není zdaleka vše. Pokud byste měli nějaký tip nebo nápad, radu, prosím napište mi do komentáře.

Mějte se moc krásně,

-K-

Komentáře

  1. Ještě můžeš dát na stůl pro hosty dárečky ..něco jako mandlicky v čokoládě..nebo tak něco,měl by to být taky symbol něčeho ..ale už nevím čeho😂, nebo čokoládové pralinky...dál muzes mít svatební noviny pro hosty...jinak boho styl nádhera😍😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrý nápad! Já vím, že měla sestřenice dárek pro svědka. ALe jen takhle drobnost to je fajn.
      A co se do těch novin píše? :O

      Vymazat
  2. Budeš krásná nevěsta, naši se brali 20/9 1990 a mamka říkala, že září je dobrý na svatbu už jen proto, že není takové teplo, aby se ti všechno rozteklo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale uvidíme :D no to jo, to si taky říká, že se nám nebudou dorty roztékat, ale zas aby nepršlo. Teď člověk fakt neví a počasí je prakticky jediné, co opravdu neovlivníme :/ :D

      Vymazat

Okomentovat