PÁLAVA #TIPNATRIP

Ahoj!

Jak si užíváte volno? Já už mám volno od pátku. Za cenu tří dnů dovolené, osm dnů volna, a to chceš. :D

Volno si vzal i Kuba, tak jsme se rozhodli, že podnikneme nějaký výlet. 

Vyrazili jsme objevovat krásy Jižní Moravy. 


Zabookovala jsem ubytování v Mikulově a v pondělí ráno jsme vyjeli objevovat.

První zastávka vedla do Znojma. Poté do krásného Lednicko-Valtického areálu, kde jsme navštívili expozici kočárků. :D


Poté už jsme se jeli ubytovat. Ubytování bylo hezké, čistě a navíc se skvělým výhledem na mikulovský zámek.

No a jak správně zakončit den na Moravě? No přece sklenou dobrého vínka. 

ZNOJMO






LEDNICKO - VALTICKÝ AREÁL


















MIKULOV 


Druhý den ráno jsme se pořádně nasnídali. Ano vybírala jsem hotel podle snídaně. :D A vyjeli do Pavlova, kde se natáčeli Vinaři. 
 V místním sklípku jsme nakoupili vína a jeli k domovu.

PAVLOV



  



  




Poslední zastávka byla v Telči, kde jsme si dali výborný dort a kafe v místní univerzitní kavárně.


TELČ




I když byl výlet krátký,  moc jsme si ho užili. 

Jak si užíváte prodloužený víkend Vy?

Hezký den,

-K-

Komentáře

  1. Ahoooj, celé volno uklízím a peču, protože jsme si na neděli pozvali sousedy - je ostuda, že jsem se sousedkou mluvila teprve jednou, když už vedle bydlí přes rok a jejich mrňouse jsme taky ještě pořádně neviděli (jednou stejně jako sousedku). Jenže ona má alergii na bílek, tak jsem musela googlit recept bez vajec a pak si připravuju máslový krém, který nastavuju pudinkem a na obalu "může obsahovat VEJCE" - tak to mě potěš. Radši jí upozorním, ale googlila jsem dál, záleží na tom jak moc silnou alergii má. Pro jistotu dělám dorty dva :D ale jen v malé formě.

    Do Telče jsem chtěla jet v pátek, protože Míra prudil, že by někam jel, ale nevymyslel kam, ale zrovna celé dopo bylo docela ošklivo a odpo jsme už kutili něco jiného.

    Jsem nemohla dnes spát, tak od 5ti ráno jsem si lepila fotky do alba :D potřebuju si nachystat další várku fotek z dovolené a od ségry mám konečně na externím hdd fotky z poslední doby, co fotila.

    Joooo a na Moravu taky pojedeme - ptala jsem se ségry, co chce k narozkám - prý výlet. Tak plánuju super tajný výlet - resp. tajný nebude, ale nebude znát program :D trošku mi to blogování chybí, proto tady sepisuju takový sloh, ale bolí mě nožičky, ručičky a asi za chvíli stejně odpadnu, abych ráno v pět mohla potahovat dort :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výsledné dorty jsem viděla na IG a moc se Ti povedly! Tak snad se paní neosypala.
      Telč je hezkej a hlavně mě moc mile překvapila ta studentská kavárna. Ceny naproti ostatním kavárnám super a výběr dortů stejně tak.

      Tak výlet dobře naplánuj :) K.

      Vymazat
  2. Moravu miluju! :) Byla jsem tam několikrát a třeba v Lednicko-valtickém areálu jsem byla před pár lety a úplně se mi teď vrátily vzpomínky a zážitky! Musím se tam zase někdy podívat, je to tam skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní taky zamilovala :)
      Tak snad to vyjde, léto je ideální příležitost!

      Vymazat

Okomentovat