WELLNESS NEDĚLE V AQUAPALACE

Ahoj a krásný den všem!

Tak jak jste si užili víkend? Já úplně skvěle. V sobotu jsme měli na hlídání synovce, tak to bylo moc fajn a v neděli jsem jela na wellness do Prahy.

Firma, ve které pracuje kamarádka, pořádala pro zaměstnance + 1 osobu speciální den v Aquapalace v Čestlicích.

Od 9 - 17 jsme mohly využívat jak Vodní svět, tak i Saunový svět.
Přijely jsme před 9 a dostaly welcome drink a ovoce. Poté jsme si vyzvedly župany, ručníky a prostěradlo a šlo se na průzkum. :)





Hned první nemilé překvapení bylo, že v celém saunovém světě byly zakázané plavky. Ještě, že to prostěradlo jsme měly.

No prošly jsme toho hodně a i tak ne všechno, je tam toho opravdu hodně.

Zašly jsme si i na solný peeling, který byl naprosto dokonalý. Měla jsem po něm pleť hebkou jak nikdy.

Okolo poledne jsme si daly oběd a pak následovaly procedury.

Nejprve půlhodinová, moc příjemná masáž zad a následně Rasul. Nevěděla jsem, co od této procedury očekávat. 

Ve 4 jsme šly do páry a každá jsme dostala mističku s bahnem, které jsme si na sebe naplaácaly, opláchly a zas a znovu.

Ty procedury nás tak vyčerpaly, že jsem se pak už jen vyvalily na slunko, daly si dortík a relaxovaly.

Poté už následoval odjezd domů, přičemž na nás s Jankou celý bus, klasicky. :D

Celkově jsem si den maximálně užila a všem doporučuji jednou za čas vypnout a nechat se hýčkat!

Hezký den,

-K-

Komentáře