MY PLANS FOR THE SUMMER

Ahoj!

Tak už je pomalu konec května. Konec května se minulých pět let nesl ve znamení velkého stresu, ale zároveň i velkého těšení.
Sice bylo zkouškové období, ale vidina tříměsíčních prázdnin to zachraňovala.

No a teď po dlouuuuhé době mě v květnu žádné zkoušky nečekají. Co je ale horší, nečekají mě ani prázdniny. Během léta si chci vybrat 3 týdny dovolené, tak snad to vyjde.

Už si pomalu v hlavě začínám plánovat, co bych za letní měsíce chtěla/měla stihnout.

Teď řeším několik celkem dost podstatných věcí, už se těším až Vám o tom řeknu, ale ještě nepřišel ten čas. :) Zvlášť ta jedna mi zabere hodně času a peněz.  Tušíte, co by se mohlo chystat?

A co tedy, že plánuju na "prázdniny"?

○ Kávičkovat na zahrádkách 
Dříve jsem byla vyloženě kavárenský povaleč. Každý týden jsem minimálně jednou do nějaké té kavárničky zašla. Ale teď? Jsem ráda, že přijdu okolo půl 5 z práce a udělám si kafe doma. Možná kdybych pracovala víc v centru (čti: měla bych kavárny blíž práci), určitě bych tam vysedávala častěji.
Nejsem zas takový milovník kávy, ale mám moc ráda sejít se s přáteli, dát si nějak dobrůtku a popovídat a pozorovat lidi.

○ Výletit
Co si budeme povídat, ideálně někam za sluníčkem a mořem, ale pokud to nevyjde, určitě chci více prozkoumat Česko.
Mezi mé favority patří Karlovy Vary (ideálně na festival) nebo Morava (na kola). Ráda bych našla nějaký krásný hotel s wellness a skvělou stravou. Dáte mi tip? Zatím koukám na stránku hotely.cz, tam si pomocí filtru navolíte přesně to, co byste od ubytování chtěli. :)

○ Číst
Stejně tak jako každé léto si dávám za cíl přečíst více knížek. Teď jsem doma měla půjčené knížky dvě, ale jednu jsem ani neotevřela a z druhé přečetla pouze půlku. Takže plán zní jasně, napravit to! 
Napište mi do komentáře nějaké tipy na knížky, ráda si nechám poradit. :)

○Běhat
Už je to asi 3 nebo 4 roky co jsem běhala opravdu pravidelně. No aby ne, přihlásily jsme se s holkami na We Run Prague a musely uběhnout 10 km. Nejhorší jsou začátky, pak se do toho člověk vždy nějak dostane.
Já se ale bojím už prvního výběhu, protože určitě zjistím, jak špatně na tom jsem.

A co Vy, máte nějaké speciální plány na léto? 

Hezký den,
-K-





Komentáře

Okomentovat