PHOTODIARY | VELIKONOCE

Ahoj!

Tak jak se Vám chtělo po volnu do práce? Já se musím přiznat, že mně vůbec. I přesto, že místo obvyklých dvou dnů jsme doma strávili 4, uteklo to jako voda.

Ať už se jedná o Vánoce nebo Velikonoce, svátky jsou pro mě ve znamení trávení času s rodinou.

Pátek jsme strávili u rodiny přítele. Společně se skorotchýní jsem pekla mazance a beránka a bylo to moc fajn.

Večer jsme pak vyrazili na oslavu narozenin kamarádky.




V sobotu jsme s kamarády šli na Jarní slavnosti na náš kamenný most. Kromě stánků tam byla i stage, kde se střídali jednotliví vystupující.





Když jsem se vrátila, byla jsem doma sama, tak jsem se KONEČNĚ dala do finálního odzdobení vánoční výzdoby. A dám Vám radu, nikdy si nelepte žádné nálepky na okna. Já jsem vločky a sněhuláky dávala dolů bezmála hodinu.

No a pak už v neděli návštěva jedné babičky a v pondělí druhé.

Jaké jste měli svátky Vy?

Hezký den,

-K-

Komentáře

  1. Ahojda Káťo,

    moje Velikonce byly prostě víkend, kdy jsem z pátka na sobotu byla v Praze, po cestě zpět jsem hodinu popojížděla v koloně do kopce, páč před zúžením se někomu podařila ještě bouračka. Pro velký úspěch jsem v neděli jela do Prahy znovu, protože se tam chtěli podívat naši. V pondělí jsem uvařila, trošku poklidila a v úterý hurá do práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdárek Jani,

      tak v Praze je hezky, vždy se těším do ní, ale ještě víc, až pojedu domu. :D

      Vymazat

Okomentovat