PHOTODIARY | PRVNÍ JARNÍ VÍKEND

Ahoj!

Tak už je konečně krásně. Taky z toho máte radost? Já přímo obrovskou. Víkend jsem si nejen díky tomu užila opravdu na maximum. :)

V pátek hned po práci jsme jeli s Kubou pomoct domu skládat dřevo. A musím upřímně říct, že jsem na práci nikdy nebyla, ale najednou, od té doby co bydlím v bytě, si užívám jakoukoliv práci na domě.

Páteční večer jsem pak strávila v pohodičce doma.

V sobotu jsem jela domů k rodičům. Bylo tak nádherně, že jsem se skoro celý den slunila na balkoně a četla P.S. od Ani Geislerové. Tuhle knížku mohu doporučit, je to fajn oddechovka.


Večer jsme se pak po dlouuuuhé době sešli se sousedy na grilovačce na pastvě. Bylo moc fajn se po dlouhé době vidět, probrat novinky a užívat si dobrůtku v krásné přírodě. Na pastvinách mají i koně a ovce, které zrovna mají jehňátka.






Neděle se pak nesla opět v pohodičce a v odpoledním hlídání malého synovce a následné tety oslavě.




No a víkend utekl zas tak rychle a před námi je 5-ti denní pracovní týden. 

Doufám, že jste si víkend užili na maximum, stejně jako já.

Hezký týden,

-K-


Komentáře