JAK JSEM SE STALA STUDENTEM,OPĚT

Ahoj!

Byla to hurá akce. Já jsem typ člověka, co si vše předem promyslí, ale tohle bylo fakt rychlovka a spontánní rozhodnutí. 

I když. Když se nad tím zamyslím. Už jsem o tom přemýšlela prakticky celou vysokou. Takže to možná bylo trochu promyšlené?

A o čem, že mluvím? Ti z Vás co mě sledují i na instagramu TADY již asi vědí. Dala jsem se na studia, zase.


Před necelým rokem jsem ukončila ta vysokoškolská a teď jsem se rozhodla pro dodělání si pedagogického vzdělání, a to něčím jak dřív bývávalo pedagogické minimum.

Rozhodla jsem se trochu s křížkem po funuse. První semestr začal už na začátku března, již tedy proběhly tři výukové dny. Já jsem se ale rozhodla po rozhovoru s tetou učitelkou, respektive, byla to poslední kapka, která mě "dokopala". Napsala jsem na školu, zavolala a naštěstí to klaplo a já se stala spolužákem Janky, kterou si asi pamatuje z Erasmu a z VŠ. Ta narozdíl odemne začala studovat včas.

Je to studium na 2 semestry. Výuka je každou druhou sobotu od rána do večera a na závěr budu muset obhájit svou práci a složit závěrečné zkoušky. A už teď po první hodině a po zjištění co vše bude třeba jsem z toho taková zmatená. :D Byl to dobrý nápad? No snad jo. Uvidíme.

Tajně doufám, že mi se studiem a úkoly pomůže ségra, která pedagogickou fakultu studuje již třetím rokem. Hani?

Deadline prvních úkolů je konec dubna, takže musím máknout.

Ve čtvrtek si na to sednem s Jančou, tak doufám, že s tím pohnem.

Určitě Vás budu o průběhu mého studia informovat. :)

Kdyby Vás cokoliv zajímalo, ptejte se komentářích. 

Hezký den a škole zdar!

-K-

Komentáře