FIRST IMPRESSION | SCUTUM WEAR & PROCHÁZKA

Ahoj!

Kolikrát jsem se již zmínila, že je krásně a já si to užívám? Já myslím, že víc než dostkrát.

No nicméně, přece nebudu v tomhle nádherném jarním počasí sedět doma a koukat na televizi, že. Rozhodla jsem se, že podnikneme půldenní procházku po českých luzích a hájích.



Při této příležitosti jsem rovnou vyzkoušela termo triko značky Scutum wear, které mi bylo zasláno k recenzi.

Termotrika jsem používala od mala - na lyže, na túry, na házenou,...

K recenzi mi bylo zasláno funkční triko s krátkým rukávem TOM. Co mi moc těší je, že tato značka česká. Takže koupí tohoto trika podporujete českého výrobce. :)



Scutum wear se prezentuje takto: "Kvalitní první vrstva oblečení je pro aktivní pohyb klíčovým článkem, bez kterého vám nebudou správně fungovat další vrstvy. Se stále zvyšující poptávkou na spodní prádlo ze strany profesionálů z řad policie, armády, ale i vyznavačů aktivního životního stylu, jsme serozhodli vytvořit vlastní produktovou řadu, která by vycházela z přesných požadavků našich zákazníků.
Rozhodli jsme se využít poznatků zákazníků, jejich připomínek, co by funkční prádlo mělo splňovat a vyrazili jsme za naším obchodním partnerem, který nejen šije, ale také vyrábí látky přímo v České republice. Díky této úspěšné spolupráci se nm podařilo vytvořit český produkt, který při svém vznku neopustil hranice naší země."

A právě to je mi na této značce megasympatické, že je produktu vyroben v Čechách.

Triko jsem vyzkoušela zatím jednou, takže je to spíše first impression, ale na první nošení musím uznat, že to je něco, co by každý ve svém šatníku měl mít.
Nevím, zda triko splňuje vše co slibuje, ale opravdu mi v něm nebylo zbytečné horko, pot nasáklo, napařila jsem se v něm a vlastně jsem ani necítila, že ho na sobě mám.

Materiál oceňuji velmi. Termotrika co mám doma od jiné značky mi vždy škrabala a nebyla zdaleka tak přijemné jako právě toto.


Pokud tedy uvažujete o koupi termooblečení, určitě mrkněte na tuto značku SEM. Nejen, že podpoříte tuzemské výrobce a českou značku, ale budete mít kousek oblečení, který se Vám určitě neztratí.

Máte zkušenost s toto značkou?
Hezký den,

-K-

Komentáře