VZPOMÍNKA NA ERASMUS - KOPER #TBT2016

Ahoj!

Dneska na mě na FB vyskočila vzpomínková, 2 roky stará, fotka. Mám tam svou první tohotoroční zmrzlinu a jsem na Erasmus ve Slovinském Koperu. Padla na mě nostalgie a pročítám si své staré posty. Tady máte jeden. Pro další články z Erasmu dejte štítek "Erasmus" a vyskočí na Vás články s touto tématikou.

Jak jste si mohli přečíst v minulém článku, na byt a spolubydlící jsme měly opravdu štěstí - spolu s námi tu bydlí další 4 slečny, Slovinky a jsou úplně super. Upovídané, nápomocné, ochotné, lepší to být nemohlo. A ještě ke všemu nám samotné nabídly, že o víkendu, když tu nejsou, můžeme použít jejich postele pro případnou návštěvu. Pokud vše vyjde jak se to plánuje, o návštěvy nouze nebude :).

A co první školní den? Školu jsme naštěst měli až odpoledne, tak jsem si pořádně pospaly a konečně i vybalily. Cesta do školy, tedy do centra, trvá něco málo pře půl hodinky, ale je to krásná procházko podél moře, takže je to krása, sice si asi koupíme lítačku na MHD, ale ranní procházky se stanou naší rutinou :).





A teď už k samotné škole. První hodinu jsme měli Business transaction. Na tento předmět máme trochu přísnou, trochu šíblou učitelku. Úkoly jsou z hodiny na hodinu a úplně easy to není, ale uvidíme, snad to dáme.Chodíme ta jen Erasmáci, což je asi 15 lidí z různých zemí - Finsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, etc.  Hodiny tu netrvají 45 minut, 90 minut, ale 3,5 hodiny. Naštěstí nás profesorka pustila o hodinku dřív, a to proto, že jsme se museli registrovat na cizinecké policii, což moc nechápu když jsme v EU, ale co už.

Po 2,5 hodinové čekání jsme se přihlásili k pobytu, jsem tu ofiko, hurá! :D

A pak jsme šli dělat assigment na zítřejší hodinu. Byl to docela fajn úkol a nejlepší na tom je, že jsem vyfasovala skvělou skupinu - 3 Češky a 2 Portugalci, se kterýma je fakt sranda.

A pak už jsme jen vyrazily do Lidlu a zpátky na byt. Byl to fajn, ale velmi busy day, což asi bude normálka. Tak uvidíme :)

Další školní den už byl klidnější na další předmět máme moc milou slečnu a i předmět je zajímavý. Zvládla jsem svou první prezentaci v aj a snad to nebyla trága, jupííí. V rámci hodiny jsme se na náměstí ptali lidí, co se jim líbí na náměstí a co jim tu naopak chybí. Většina lidí tu mluví anglicky, takže to šlo dobře.

O víkendu chystáme trip, tak bude post i vlog, snad.

Mějte se krásně a krásný víkend,

-K-

Komentáře