PLNÁ PENĚŽENKA - recenze

Ahoj!

Dneska si dáme formát, který jsem na blogu už nějaký pátek neměla, a to recenzi :).

Koukneme se na zoubek cashbackovému portálu Plnapenezenka.cz. Většina z Vás asi ví, o co se jedná,  já jsem taky  zběžně věděla, ale ráda bych Vám o tomto portálu řekla více.

Nejen, že díky němu můžete nakoupit levněji, ale dokonce jeho prostřednictvím dostanete peníze z Vašeho nákupu zpět na účet. A to už se vyplatí, co myslíte?

Nejdřív bych začala základními informaci. :)
                      ○ tento portál využívá již skoro půlmilionu uživatelů (442 514)
                      ○ přes Plnou Peněženku můžete nakupovat v 613 obchodech (ZOOT, AlieExpress, Notino, Booking.com,...celý seznam ZDE)
                      ○ za registraci dostanete vstupní bonus v hodnotě 50,- Kč
                      ○ v rámci doporučovacího programu pak za každého Vámi přivedeného aktivního uživatele 300,- Kč

Já jsem se rozhodla, že tento portál "prubnu" a využila jsem ho na objednání elektrického zubního katáčku na eshopu NaZuby. :)

Najela jsem na web Plné Peněženkya zaregirstovala jsem se. Poté jsem ve vyhledači na tomto web zadala mnou vybraný eshop a objevilo se toto. Je zde srozumitelně popsané kolik procent z Vašeho nákupu se Vám vrátí zpět a jak máte postupovat. Jen zmáčknete tlačítko "přejít a získat cashback" a jste na daném eshopu. Easy, co myslíte?
                                                                                                                      článek vznikl ve spolupráci s Plnou Peněženkou

Objednala jsem si kartáček od Oral B, konkrétně tento a jsem nadšená. Používám ho chvíli, ale baví mě to a i zoubky jsou bělejší.




Při objednání jsem postupovala jako obvykle. A druhý den (do 24 hod se mi na můj účet na Plné Peněžence připsal cashback).
Z tohoto "virtuálního účtu" si můžete nechat převést ZDARMA penízky na Váš bankovní účet.

Takže abych to shrnula. Cashback Plná Peněženka můžu s čistým svědomím doporučit. Vás to nic nestojí  a přináší to bonus jako různé slevy, kupony a cashback.

O tomto portálu si můžete přečíst například i u Fit Maddie  TADY a u Táni ZDE.


Tak co nalákala jsem Vás? Máte s tímto portálem zkušenosti? Pokud ne, určitě vyzkoušejte, opravdu to penízky ušetří a za ty ušetřené si můžete udělat radost dalším nákupem.

Hezký den,

-K-

.

Komentáře

  1. už som o stránke počula, no nejako ma neláka :) možno to bude tým, že nakupovanie online nie je moje obľúbené ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Okomentovat