PÍSEK #TIPNATRIP


Ahoj!

Víte co? Já Vám sem postuji tipy na výlety do mých oblíbených měst, ale zapomněla jsem na to moje nejoblíbenější. Na město, kde jsem se narodila, studovala a teď tu i pracuju. Město, které miluju a jsem jeho hrdá obyvatelka. Na Písek.



Menší město na jihu Čech, které se pyšní nejen historickými budovami, ale i krásnou přírodou.
Vyrůstala jsem na takovém okraji, takže spíš vesnice ve městě. Okolo lesy, pole louky a nádherný výhled na Šumavu.


Písek opravdu stojí za návštěvu. Je tu spoustu věcí k vidění.
Most - nejstarší kamenný ve Střední Evropě, ten asi zná každý, ale u mostu my v Písku nekončíme!





Kostel, poliklinika, "náplavka", Parkány,... A není to tu jen o obíhání památek, je tu spoustu prima restaurací. Za mě vede Pragofka Kozlovna u Plechandy. Taky kavárniček je tu víc než dost. Já mám většinu odzkoušenou bývala jsem totiž kavárenský povaleč, teď už na to nemám čas. Zlatá studenstká léta! Můžu Vám doporučit Park Café, kde si dáte mimo kafe výbornou vafli a pak třeba Na Půdu.



Již několikrát mi do Písku přijeli kamarádi, jak už international či normálně Češi a Písek se jim moc líbil - asi to bylo i naší (s Jankou) skvělou průvodcovskou činností.

Při poznávání Písku se nesmí vynechat výšlap na věž. Vezme Vás tak pán, který o kostele (a nejen o něm) ví opravdu hodně a jeho povídání je opravdu poutavé. No a pak ten výhled, to je teprve nádhera.





Na Písek stačí asi jeden den, ale za pole mě je lepší výletit alespoň s jedním přespáním.
Logicky jsem v Písku moc hotelů nevyzkoušela. Respektive jsem vyzkoušela jen jeden, a to v rámci hostesek - více ZDE. Je to Hotel Biograf, nachází se v centru a je opravdu moc pěkný. Zabookovat si ho můžete TADY.


Máme tu také spoustu akcí jako MasopustCipískoviště, během kterého na náplavce vyrostou sochy z Písku, městské slavnosti Dotkni se Písku a mnoho dalších. Na jednich městkých slavnostech jsem dokonce šla v průvodu :D
Tak která jsem já?


V okolí Písku se nachází například Putim, kterou proslavil Švejk a který tu má zlatou sochu. Pak je nedaleko Protivín a Krokodolí zoo a hlavně je tu opravdu krásná příroda a několik vyhlídek, které stojí za to.

Zde se můžete podívat na oficiální Promo.


Tak co nalákala jsem Vás? Pokud byste sem jeli, dejte mi vědět a já Vás můžu provést a neb zajdeme na kafe :)

Hezký den,

-K-

* zdroj fotografií: vlastní, google.com

Komentáře

  1. Náhodou jsem narazila na odkaz na tvůj blog pod videem jedné youtuberky, která recenzovala pásky Crest, tak si říkám - super, na blog se podívám, třeba najdu taky nějakou recenzi. Jaká byla ale moje radost, když první článek, který na mě vyskočil, byl právě tenhle!<3 Bydlím odjakživa v Praze, ale Písek je můj druhý domov, mám tu celé příbuzenstvo, většinu kamarádů, všichni moji dosavadní kluci byli z Písku(něco na nich asi bude��). Trávím tam prakticky každý víkend a prázdniny, kamarádi v Praze si klepou na čelo a říkají 'už zase do Písku?':DD Moc ti chci za tenhle článek poděkovat, vždycky mě mrzelo že o tomhle nádherným městě moc lidí neví<3 Ps: třeba se letos potkáme na slavnostech!��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za krásný komentář! Někdy vezmi ty, co nechápou, co na Písku máš, pak už se divit nebudou :D

      Vymazat
  2. Moc hezké město, mnoho lidí ani neví, jak krásnou tu naší mini zemi máme :) super fotky!!


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jednu stranu jsem ráda, že není tolik turistické, ale na druhou stranu to škoda je. :)

      Vymazat
  3. Dobré ráno,
    dnes máme s Miroušem po dlouhé době čas, resp. on má čas na mě a já ten úklid klidně odložím na jindy :D
    Tak že jako pojedeme někam na výlet, večer jsme googlili, na instagramu i holek z práce jsem prosila o radu, kam máme jet. Celkový počet odpovědí a rad, co mi přišlo, bylo celkem 0.

    Do Písku někdy pojedeme, ale je to 100 km, to chce naplánovat nějak lepší a s předstihem :)
    Hlavně furt se vyhýbám jižním Čechám... najezdila jsem se tam tolik a zbytečně (kvůli vlastní blbosti). Tak si od nich budu muset na chvíli odpočinout. Ale ségra říkala, že by se taky ráda podívala ještě do ČB.

    Tak jdu dál googlit, kam bychom mohli dnes vyrazit - 1. stop je ale na benzinku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vezmi ségru radši do Písku. V ČB nic pěknýho není :D

      Vymazat
  4. Moc krásné město. Navštívila jsem jenom jednou, ale velmi ráda na něj vzpomínám. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat