MICAM - MILÁN služebka - den druhý

Ahoj!

Druhý den ráno jsme si pospali, dali si výbornou snídani a metrem vyrazili na milánské výstaviště, kde se odehrávala výstava kabelek a bot na sezónu podzim/zima 2018.

Po půlhodince jízdy metrem, bezpečností kontrole a uložením věcí do šatny, jsme podle seznamu vyrazili objevovat nové kolekce k námi vybraným značkám.

Výstaviště je to obří, skládá se z několika hal a nedá se to všechno projít. My jsme šli už na jisto a kromě objednávek jsme navázali několik nových spoluprácí.

Mým úkolem bylo primárně pozorovat a tlumočit. Ale musím se pochlubit, najdete u nás nově i kabelky, které jsem vybrala. :)




Ze začátku jsme byli unavení, tak nám šéf koupil Aperol - na kuráž. Jak už je mým zvykem, vypila jsem to opravdu rychle, takže jsem pak mluvila a tlumočila jedna radost :D.

A co oběd? No, nebyl. Na skoro každém stánku je nějaké občerstvení, takže jsme se rozhodli, že ušetříme pár Euro a nadlábnem se u jednotlivých značek.





V 19:00 hod výstava konečně končila. Rychle jsme dojeli na hotel a došli si na výtečnou večeři do nejbližší restaurace.


V pondělí jsme se na snídani sešli sbalení a po jídle opět vyrazili na výstaviště. Chtěli jsme rychlovkou projít jednu halu a kufry a bundy si uložit do šatny v jiné. No co Vám budu povídat,, tahali jsme všechno až do 16:00, kdy jsme odjížděli na letiště.




 V pondělí jsme byli v hale, kde byly "lepší" značky jako Karl Lagerfeld, Kylie a Kendall, atd. Zároveň tu byla i módní přehlídka, kterou jsem si moc užila.

Pak už jsme vyrazili směr letiště a po 10 hodině jsem byla doma.

Tak a toť vše. Jsem zvědavá, kdy zase někak vyrazím a kam to případně bude...

Hezký začátek týdne,

-K-

Komentáře