TŘEBOŇ #TIPNATRIP

Ahoj!


Jak se máte? Já doufám, že lépe jak já, mě totiž skolila nemoc a jsem jak chlap, rýmička a kašlík a já se cítím na umření.

Jsem na neschopence a děsně se už doma nudím.

Ráda bych na blog zařadila novou rubriku #TipNaTrip. Budu Vám sem dávat tipy na výlety, logicky :D.

Asi 14 dnů zpět jsme měli s Kubou konečně oba volný víkend, tak jsme se rozhodli, že něco podniknem.


Vyrazili jsme do Třeboně, na Schwarzenberskou hrobku a do lázní Aurora.

Hrobka se nachází na okraji Třeboně a doporučuji tam vyrazit. Vypadá to trošku jako Bradavice. V případě, že chcete vidět i vnitřek a ideálně s výkladem, je potřeba dorazit v sezóně duben-říjen. Ale i jentak procházka po okolí rybníka Svět a prozkoumání této majestátné budovy zvenku, stojí za to.










Po krátké procházce jsme vyrazili na slíbený relax do lázní Aurora. Jezdíme tam už nějaký ten pátek a je to tam moc fajn, vřele doporučuji.

Mně se povedlo ztratit klíč od skříňky klasická já, ale naštěstí se našel.

Musím říct, že nás voda unavila tak, že už jsme ani na véču nikam nezašli.

Určitě chci příště prozkoumat Třeboň důkladněji, ale necháme to na lepší počasí.

Pokud máte tip na nějakou suprčupr kavárničku, napište mi ho prosím do komentáře. :)

Hezký den,

-K-


Komentáře