MICAM - SLUŽEBNÍ CESTA DO MILÁNA - den první

Ahoj,

nedavno jsem se vrátila z Rivy, kde jsem byla na své první zahraniční cestě, konkrétně na veletrhu obuvi. Byla jsem z toho paf. Tolik firem, tolik bot. To jsem, ale netušila, že MICAM  - where the world meets foootwear v Miláně je úplně jiná liga.

Letěli jsme v sobotu odpoledne. Byl to jediný den, kdy jsme měli možnost něco z Milána vidět.


Náš šéf, který už tu byl několikrát, nám ukázal asi nejznámější památku - Dóm a nákupní ulici, která je trošku jako pražská Pařížská.









Došli jsme si nedaleko těchto krásných budov na výbornou večeři. Skládala se z předkrmu, hlavního jídla a samozřejmě sladké tečky. Ochutnala jsem věci, co bych si asi sama nekoupila a musím říct, že například carpaccio jsem přišla na chuť.





Funny story: Na hotel jsme jeli metrem, což by bylo v pohodě, ale my jsme se "chytře" koupili lístek na 12 jízd - bylo to výhodnější než pro každého dvě - 8 jízd. No, kdybychom odečetly ty jízdy, které jsme nevyužily, výhodnější to nebylo :D.  Mysleli jsme si, že si prostě předáme u turniketu lístek a půjdem. Nebylo to jen tak, když šla druhá, nechtělo jí to pustit. Po několika minutách nám došlo, že nejspíš bude potřeba, chvíli počkat a pak až může další. Čekali jsme mezi každým dvě minuty. Takže než prošli 4 lidi, zabralo to 10 minut. Nevíme, co by se dělo kdyby nás chytl revizor, zda to takto vůbec jde. Ale naštěstí to dobře dopadlo.

Pak už jsem zalezli do hotelu a šli spát, byli jsme po celém dnu unavení a ráno nás čekala výstava.

A o té zase příště:).

Byli jste v Miláně?

Hezký den,

-K-


Komentáře