HIGHLIGHTS ROKU 2017 #part 2

Ahoj všichní!

Tak plynule pokračujeme v krasojízdě sumarizování uplynulého roku. První díl je ZDE.

V květnu už šlo opravdu do tuhého a já se furt jen učila. K tomu všemu jsem dostala angínu, takže jsem ležela v posteli s čajíkem a triliardou papíru.

Na jeden den jsem se ale rozhodla dát si relax a vyjeli jsme s Kubou do víru velkoměsta - do Prahy.



Byli jsme na procházce na mém oblíbém Vyšehradě a já konečně úplně vypla od učení a moc si to užila.

Pak už sem na střídačku jela ekonomii, marketing a obchod a pak - 29.5. Den D státnice. Hned u prvního předmětu - Mikro jsem pohořela, ale další dvě otázky jsem řekla bezchybně. Odešla jsem ze zkoušecí místnosti a rozbrečela se. Bála jsem se, že to nemám. To štěstí, když mi řekli, že to mám. Ekonomii sice za tři, se nedá slovy popsat.

No a od té doby si před jméno můžu psát ty tři kouzelné písmenka Ing. :).
Tady už druhý den s MÝMA inženýrkama <3
A pak  začalo užívání a předělávání našeho bytečku. S přítelem jsem se hned v červnu vrhli na malování a na připraavování našeho hnízdečka lásky.

Kromě toho jsem pomalu začala hledat práci a zase se začala věnovat kamarádům.



Po dvoutýdnch jsem ten titul měla i černý na bílém, když jsem na promoci v Krumlově obdržela diplom. Bylo to skvéle, zas trochu divadlo, ale moc fajn :).


Bohužel během tohoto roku navždy odešel můj milovaný děda. Ale na promocích mi ještě stihl připít.

No a na začátku července jsem se dočkala a s Kubou jsme odjeli na naší první společnou dovolenou, a to hned do Turecka. Bylo to tam moc hezký, užili jsme si to, ale už bych tam nemusela. :D Příště zas někam do Evropy. :)





Hned po dovče jsem nastoupila do své první práce. Dělám managera provozu, tlumočím, spravuju sociální sítě a občas se podívám i za hranice. Má to svoje mouchy, ale jsem tam spokojená :)

Jediné co mě štve, je to, že mám volné už jen víkendy. Ty se ale snažíme využívat na maximum a v létě jsme výletili :)

Třeba na Boubíně.



 Taky si víkendy užívám se synocem Táďou...

a občas jedu na výlet s našima. Třeba na Šumavu.



Ale jinak vedu celkem nudný a stereotypní život - no jo pracující hospodyňka. :D

V zimě jsem vyrazili do Prahy na nákupy.

Štědrý den jsem si užila v kruhu rodinném a Silvestr doma u televize.

Jsem moc zvědavá, co přinese rok 2018. Doufá, že bude pozitivní a úspěšný.

Jak jste strávili Silvestr Vy? :)

Hezký den,

-K-

Komentáře