ČESKÝ KRUMLOV #TIPNATRIP

Ahoj!

Jako správný Jihočech mám Jížní Čechy celkem zvýletěné. Mezí nejkrásnější věci/památky/města určitě patří právě Český Krumlov - to, že patří do světového dědictví UNESCO mluví za vše. Jediné co mi na tomto městu trošku vadí, je velké množství asijských turistů, ale zas chápu, že Krumlov chtějí vidět. :)


Byla jsem v Krumlově nespočetkrát a mám s ním spojené krásné zážitky.

Jako děti jsme jezdili s partou kamarádů na rafty - na Vltavu - a Krumlov byl naše nejoblíbenější mezizastávka, a to hned z několika důvodů. Hlavním důvodem bylo to, že je zde hodně jezů, a to je na vodě přece nejlepší, ne? :) Za druhé zde mají parádní restaurace a za třetí, Krumlov je prostě krásný.
Další krásný zážitek zde mám z promocí - nejdřív z bakalářských a po dalších dvou letech magisterkých. Promoce - divadlo v modrých hábitech, ale nezapomenutelný zážitek nejen pro absolventy, ale hlavně pro pyšné příbuzenstvo.

Podle mě se nedá celý  Krumlov prozkoumat za pouhý den, proto je ideální si zaplatit, alespoň na jednu noc hotel. Víc si to užijete a nebudete se tak hnát. :)
Krom historického centra, hradu/zámku tu je spoustu zajímavých muzeí a kaváren, které stojí za navštívení.
Já jsem měla možnost bydlet v hotelu Latrán - ZDE a můžu jen a jen doporučit. Jinak je, ale v Krumlově spousta jiných možností, stačí pohledat, třeba na stránce www.hotely.cz. :)




Opět ale musím říct, že v zimě má sice svojí atmošku, ale na jaře a v létě si ho užijete více.

Byli jste v Krumlově?

Hezký den,

-K-

Komentáře