LEVIS - PŘEDSTAVENÍ KOLEKCE FW 2018 V MILÁNĚ

Ahoj,

dneska jsem tu s dalším dobrodružstvím ze své první zahraniční služební cesty.

Po výstavě na Rivě jsme se 3 hodinovou cestou přesunuli do městečka nedaleko Milána, do Menore. Na hotel jsme přijeli v půlnoci, tak jsme si ho ani moc neužili, ale byl opravdu krásný. Ve čtyřhvězdě jsem mockrát nespala, pokud cestuji, je to většinou dost lowcostově. Takže díky služebce jsem zažila zase něco nového.

Ráno nás čekala výborný snídaně  a ještě lepší cappuccino. Jelikož jsme měli čas, vstávání a snídání se vedlo v poklidu a my až v 10 vyrazili na meeting s obchodním ředitelem Levisu pro západní Evropu a ředitelku pro střední a východní Evropu - tedy i Českou republiku.



První část meetingu bylo představení kolekce na podzim zimu 2018. Musím říct klobouk dolů jak o tom nadšeně dokázal pán povídat. Ke všem botám nám řekl story, popsal materiály a lepší technologie.

Celé jsem to překládala, jelikož jsem byla jediná z firmy, co ovládá angličtinu.




Pán byl duší i vzhledem "Levisák" :D





Poté následoval výborný obídek - celkově jsem se v Itálii pořádně nadlábla všech různých pizz, těstovin a dezertíků.



Následovala až jen summarizace uplynulé sezóny a vyhlídky do sezóny další.

Musím říct, že jsem měla obrovskou radost, když mě lidi z Levisu pochválili za angličtinu. :)

Když meetingu skončil odjeli jsme na letiště, dali si pizzu a flákali se po duty free. Nakonec nám málem zavřeli gate a my nestihli odletět. :D

Ale naštěstí jsme v pořádku doletěli a já už se teď opět těším na další business trip, opět do Itálie, který bude v půlce února.

Máte rádi italskou kuchyni? Já si ji docela oblíbila.

Hezký den,

-K-

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Podle mě, a i statistik, se teď dostává do popředí :) kdo by neznal třeba jejich triko s nápisem Levis. :)

      Vymazat
  2. Túto značku mám veľmi rada :) Teraz som si kúpila rifľovku a určite to nie je posledná vec od nich :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od ní ještě nic nevlastním, ale brousím si zuby na jejich ikonické rifle :)

      Vymazat

Okomentovat