HIGHLIGHTS ROKU 2017 #part 1

Ahoj,

pozdě, ale přece. Poslední dobou hodně sumarizuji a rekapituluji svůj život. Haha, vím, že za necelých 25 let vím o životě kulový, ale baví mě se zpětně otáčet a hodnotit těch uplynulých pár let.

Rok 2017 byl zlomový hned v několika oblastech a já teď využiji tento virtuální prostor proto, abych si ho připomněla a třeba Vám dala možnost nakouknout trochu víc pod pokličku mému světu.

Hned po Vánocích 2016 jsem si udělala obrovskou radost, když jsem si konečně pořídila všemi milovaný Olympus Pen. Tehdy jsem myslel, že budu fotit jak o život, no ani ne.

Druhý týden v lednu jsme jeli s přítelem (tehdy jsme byli spolu půlroku) na první společnou dovolenou. No dovolenou, spíše prodloužený víkend. Jeli jsme do Rtyně v Podkrkonoší - více ZDE. Konkrétně do Růžové Chalupy u Šimánků a bylo to skvělé. Chalupa je nádherná, nově zrekonstruovaná a opravdu útulná. Nesmím zapomenout na úžasnou paní majitelku Lenku Šimánkovou, která udělá vše proto, aby pobyt byl opravdu nezapomentelý. Pokud si budete chtít užít krásnou dovolenou právě v této chalupě, zabookovat si ji můžete TADY.

Během pobytu ve Rtyni jsme toho hodně jsme toho viděli, ještě víc jsme toho snědli a bylo to moc krásný. Poprvé tu padlo to magické MILUJU a já byla opravdu šťastná.





Minulý rok jsem chodila ještě do školy, konkréně do pátého ročníku magisterského studia Ekonomické fakulty JČU, takže jsem výlety musela stihnout v době zkouškového. Stihla jsem výše zmiňovanou Rtyni a pak také Amsterdam.

Do Amsteru jsme měly s Jankou letenky koupené skoro půlroku dopředu a hrozně moc jsme se těšily. Bylo to moc prima, ale ponaučení pro příště - necestujte v zimě, není to prostě ono. Článek o Amsterodamu ZDE.



Jak tak koukám na svůj IG - katerina_blog, pomocí kterého si připomínám ten uplynulý rok, musím říct, že jsem celkem dost četla. Velkým inspirátorem co se týče knížek, a nejen těch, je pro mě Karolína z blogu Food paper and travel.


V březnu jsem se nějakým záhadným způsobem dostala s přítelovo rodinou na Ples na Hradě a bylo to moc fajn - více ZDE.



Nesmím zapomenut na tu školu, která první půl roku brala skoro veškerý můj čas. Přednášek moc nebylo, ale diplomku za mě nikdo nenapsal a na zkoušky a následně státní závěrečné zkoušky jsem se musela také naučit sama. Byl to obří boj.


V dubnu jsem jela za kamarádkou na Candy fest, kde jsem se totálně přetláskala, ale moc si to užila.
No a od dubna (vlastně už března) jsem měla režim a jela školu. Diplomka, učení, přítel, návštěva Tadeáška (synovec) a furt dokola.


Ty jo, to jsem se nějak rozepsala... Tak si tu druhou, delší "půlku" roku 2017 dáme zase za týden. :)

Určitě mi do komentářů napište nějaké Vaše zlomy, zážitky, a nebo příhody z loňska, moc ráda si počtu!

Hezký den,

-K-

Komentáře