PHOTODIARY | WEEKEND

Ahoj!

Tak už jsem zase o rok starší. Narozky mi byly zpříjemněny hned několika dobrůtkama. Jeden dort hezčí než druhý, nemyslíte? :-)



Jinak jsem o víkendu zas vytáhla foťák a tady je malá ukázka z toho, co jsem dělala.

V sobotu jsme se byli podívat na píseckém Masopustu, přičemž jsem žádnou masku neviděli. Jsme seděli na kafíčku a čekali a čekali a pak jsme to vzdali, jeli domů a s Kubou šli na krásnou prochajdu. Protože to počasí bylo NÁ DHE RNÉ!



V neděli odpo jsme s holkama byly domluvené, že pojedem do minizoo do Putimy. Jedna rodinka si našla zálibu ve zvířátkách a má jich opravdu hodně. Je to veřejnosti přístupné a je to podle mě boží. Pán říkal, že to má i kvůli tomu, aby jeho děti neznali jen počítače a tablety. A za to palec hore :) Všem to moc doporučuji :) A pak jsem ještě zajeli do Smrkovic do obory na prasata, myslely jsem, že už budou mláďátka, ale bohužel...










A co jste o tak krásném víkendu prováděli Vy? :)

Krásný start týdne,

-K-

Komentáře

  1. Víkend, co to je za slovo? ;) Miluju klokany! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Az tak toho mas moc? :/ a tyden predtim tak meli i klokana albina co cekal miminko ale unrel jim

      Vymazat

Okomentovat