PHOTODIARY | KONCERT NA HRADĚ

Ahoj!

Ani nevím jak se to stalo, ale já jsem ve čtvrtek mohla být součástí eventu na Hradě, byl to prezidenstký koncert. Né, že bych byla nějaký zastánce Zemana, ale mít příležitost být součástí takovéto akce, byla bych hloupá kdybych  odmítla.

Původně jsem mysleli, že je to ples a je v pátek. Měli na něj jet přítelovo rodiče se známými. Nakonec se ale v úterý zjistilo, že je to koncert a je to ve čtvrtek. A známí nemůžou.

Tak mi volá Kuba, jestli nepojedem my. Já na ty akce moc nejsem a navíc jsem neměla dlouhé šaty, které jsem si mysleli, že jsou nutností. Ale byla jsem tak nějak přemluvena, sehnala šaty a ve čtvrtek ve 4 jsme jeli na Hrad do Španělského sálu. Čekalo nás procházení bránou na detekci kovů a ukazování kabelek, bezpečnost nadevše, to dá rozum :).


V 7 hodin to začalo. Po krátkém proslovu prezidenta nás čekla hodinový koncert policejního orchestru a operních pěvců. Nikdy jsem na opeře nebyla, ale líbilo se mi to moc.



Pak nám Zeman oznámil, že bude znovu kandidovat a následně už na nás čekla raut. Raut, který údajně stál půl milionu. Od jednohubek, přes řízky až po minidortíčky, vše bylo dokonalý. A to kafe, vypila jsem tři, bylo opravdu výborné.


Potkali jsme dost známých osobností - Verešovou, Trošku či Vyskočila (děda z Ulice). Nejvíce si vážím fotky a setkání s veterány, panem Emilem Bočkem (letec RAF) a panem Kuchyňkou

Bylo to jednoduše skvělé a mám zážitek na celý život. A já ještě jednou děkuju, že jsem mohla být tohoto součástí.

Krásou neděli,

-K-



Komentáře

  1. Paráda, koncert musel být určitě úžasný. :) Fajn zajít takhle někam a mít možnost potkat velikány.

    OdpovědětVymazat
  2. Verešová je taková prťavá! ;)

    Šaty jsi měla krásné, akorát mi chybí takové to "odkud jsou, proč tyhle" atd. to víš, jsem zvědavá! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hrozne drobnoucka :).
      Zadny pribeh nehledej. Potrebovala sem dlouhe saty(nakonec to ani nutny nebylo) tak mi pujcila kamaradka. Svoje dloihy mam jen jedny, syte ruzovy z venecku (bylo mi 15) takze jsem v nih jak burt opla :D

      Vymazat

Okomentovat