VINTED

Ahoj!

Jaký jste měli víkend? Já plný oslav. Ale to sem nepatří.

Zjišťuji, že chodím oblíkaná asi furt stejně, ale prostě já mám pár oblíbených kousků a ty tahám stále dokola. Spoustu oblečení mi tu leží a čeká, až ho vytáhnu do světa, ale bohužel se nedočká. Aspoň u mě ne. Ale. Ale Vy byste ho vyvenčit mohli, co?

Tak jinak. Zbavuju se oblečení. Mám ve skříních takový binec, že je mi z toho smutno. Takže jak jsem se vrhla do úklidu, rovnou jsem vyřadila pár věcí, které by ještě někomu mohli udělat službu.

A kde se mých věcí můžete ujmout? Na Vinted aka bývalý Votočvohoz.

Krom mě se věcí zbavuje i Janka, tak třeba se Vám něco zalíbí.

Ani jedna neprodáváme ošklivý opotřebený věci a navíc prodáváme za lidový ceny, fakt. Tak mrkněte.

Janky profil TADY a můj ZDE.

Pro ukázku....

Pokud by se Vám něco líbilo, objednávejte. Posíláme následující den, a to se vyplatí :).

Tak krásný den,

-K-

Komentáře

Okomentovat