CO NA SRDCI | CO TEĎ?!

Ahoj!

Víte co, psaní diplomky mi stagnuje, práci se mi najít nedaří a pomalu propadám panice. Sice pomalu, ale jistě.

V ponděli jsem měla pracovní schůzku se soudcem, pedagogem a Právníkem roku v jedné osobě. Píšu totiž do fakultního časopisu, ale to už asi víte. No a v dubnovém čísle bude rubrika Představujeme právě s tímto veleúspěšným a moc milým pánem.

Původně jsem si myslela, že to bude na hodinku max, ale strávili jsme spolu 5 hodin včetně výborného čtyřchodového oběda. Bylo to moc fajn a já se opět utvrdila v tom, že práce s lidma a novinařina je něco, v čem bych ráda působila.

Jako nejradši bych se živila blogem a social media, ale na to prostě nemám :D.

V úterý jsem měla další kamarádskopracovní schůzku, kde jsme se bavili o možném úvazku v jedné písecké výrobní firmě. Byla by to práce v kanclu a byla jsem přesvědčena, že tam v rámci motta "Buduju si kariéru" tam CV pošlu. Ale asi určitě by to nebylo nic pro mě. Tak jdu hledat dál!

A co se diplomky týče. Jak lehce šla rešerše tak vlastní práce uvízla na bodu mrazu, fakt. Netuším co psát, jako vůbec.

Tak dělám všechno ostatní.

A co Vy, máte zkušesnoti s hledáním práce? Kde jste své působiště našli. A proty co píšou DP, BP whatever. Musíme si navzájem držet palce.

Krásný den,

-K-

Komentáře

  1. Zlatíčko... u nás na Vysočině je to tak, že člověk si moc práci nevybírá... prostě mi stačilo "neprší na mě, je tam teplo, neplatí zas tak zle a hlavně pravidelně posílají korunky na můj účet". Na všem si člověk najde nějaké plusy a mínusy ;) Já si to tam dokonce i oblíbila, i když teď nás čeká nová organizační struktura... tak jsme všechny zvědavé, jak a co dál bude - resp. jak to bude od začátku druhého kvartálu (nová vedoucí vedoucí miluje slovo "kvartál" ) :D

    S diplomkou jsem na tom na štíru... do večera to musím poslat, aby mi vedoucí dala zápočet... chce 30 stran... booože se zbláznila :D nebyl čas dřív... a včera jsem krásně prokrastinovala... takhle hezky uklizený barák jsem dlouho neměla :D

    Tak se nestresuj, usměj se, dej si kafíčko a ono tě něco napadne a nebo mi můžeš pomoct se psaním mé DP :D :D

    Pac a pusu :-*

    OdpovědětVymazat

Okomentovat