AMSTERDAM TRIP

Ahoj!

Tak jsem konečně zas cestovala. Jak mně to chybělo. Je moc fajn sbalit batoh a vyrazit s kamarádkou objevovat svět.

My už měly letenky do nizotemské metropole od října. Byla akce na letenky do Amsteru, a to byla naše vysněná destinace už nějaký ten pátek, takže jsme moc dlouho neváhaly a kupovaly.

Trip to byl na 4 dny. A my měly plán, Eura a chuť objevovat neznámo :D.

První den byl cestovní - z Písku před Prahu do Amsteru a do The Globe Hotel, tedy do hostelu, kde jsme bydlely. Cestujeme lowcostově, takže hostely jsou prostě nejlepší varianta ubytka.





Náš hostel byl v centru skoro hned vedle The red district aka ulice plná polonahých holek ve vitrýnách. Tak jsem si ji první den hned prošly. A jako jo, samé bordely, vitríny a sexshopy. Do toho vůně/smrad marihuany všude.




Druhý den jsme šly do Muzea Anny Frankové. Lístky jsme prozíravě koupily před net, takže nás obr fronta minula.



Pak skvělý oběd ve Trust restauraci, která se řídí sloganem - Pay as you feel. O tom, ale až příště :). Pak jsme si daly další muzeum, tentokrát s tématikou sex a pak už jsme se jen tak procházely.




Třetí den už byl takový pohodový. Zentrall station, Primark, Forever 21 a tak. Žádný kousek jsem si ale domu nepřivezla. Primark je pro mě čím dál tím větší zklamání :/


 Obídek opět v Trustu a at the end větrný mlýn, který byl spíše zklamáním.


Ve čtvrtek už jen směr letiště, Praha a káva v Zetku, kde jsme měly štěstí na Jirku Krále.


Jako i přesto, že nám počasí fakt nepřálo, jsme toho viděly moc. Amster je fajn, ale není to místo, kam bych se chtěla vracet. To spíš chci objevovat dál. Kam to asi bude? A hlavně kdy?

Kam byste mi doporučili jet výletit?

Mějte se krásně,

-K-

Komentáře

  1. Takže tam hodně frčí tráva a sex, což? Noooo možná časem tam taky vyrazím, ale prostě není čas, není za co a není jak... takže tak... ale kamarádka ze základky je teď v Irsku... tak jsem jí slíbila, že se za ní zastavím na kafe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne sex a trava. Amster neni asi nic co bych doporucovala. Ale mozna to je tim, ze nam fakt nevyslo pocasko. Irsko muso byt prekrasne.

      Vymazat
  2. Katko, to je skvělý článek :) Na ty kondomy si taky pamatuju. Byli jsme tam v červnu, takže jsme měli o maličko lepší počasí, ale stejně bych se tam ještě někdy vrátila. Tady je můj report a postřehy: http://www.diyprojekty.cz/2017/08/na-vikend-po-amsterdamu-okoli.html Krásný den, Iva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat