OOTD | PŘESTANU NOSIT ČERNOU, AŽ VYMYSLÍ TMAVŠÍ BARVU

Ahoj!

Jak užíváte sněhu a zimy? Učením se na zkoušky, psaním diplomky nebo lyžovačkou? Já zvládám všechno :D. Lyžovačka teda teprve bude, protože příští týden jedu na výlet. Jéééj. Moc se těším.

V pondělí jsem vzala Pen a dvě kámošky na prochajdu, respektive ony na ní vzaly mě. Jely jsme do Maletic na ondatry, které jsme neviděly. Snad příště.

Jinak jsem skoro černá, obviously. Vím jsem mladá relativně, tak bych měla nosit nějaké barvičky, ale takhle se holt cítím nej.

šála -F&F, kabát - New Yorker, jeans - Primark, boty - Deichman, kabelky - Primark
A víte co, i přesto, že nám sněžilo a byla zima a měla jsem mokro v botech, tak jsem si to užila. Jsem kavárenský povaleč a ráda se s kamarádkama scházím u latte, ale taková prochajda má taky něco do sebe. Doporučuje 9/10 Kačenek :D.


Mějte se moc hezky a užívejte sněhu,

-K-

Komentáře

  1. mne čierna nevadí :) ale tá šála je tam parádna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! :) Ona to ve skutecnosti neni sala, ale ponco. Lezelo mi uz 2 roky ve skrini a pak me napadlo, ze ho budu pouzivat jak megasalu. :)

      Vymazat

Okomentovat