CO NA SRDCI

Ahoj všichni a krásný nový rok!

Tak jak se máte? Jaké byly Vánoce a co Silvestr a co zkouškové. Za poslední měsíc se stalo věcí, tak kde začít.

Od jisté doby, od mého nástupu na vysokou, nemám Vánoce za období klidu, míru a relaxu. Začíná totiž zkouškové a teď dotoho diplomka. Ale nejsem zas takový hrotič a svátky netrávím jen s učením.

Tenhle rok obzvlášt ne. Mám totiž jen tři zkoušky, přičemž dvě už mám za sebou. Oslavný taneček poprvé!

Teď v úterý mě čeká poslední a pak se vrhnu na psaní DP. Plán zní jasně. Do konce ledna toho napsat co nejvíc, protože pak se stěhuju z koleje dom, a to tak produktivní určo nebudu.

Jinak abych se vrátila k Vánocům. Měla jsem vlastně i předVánoce. Víkend před Štědrým dnem jsme jeli za známými do krásné Rtyně v Podkrkonoší, kde jsem si společně udělali Štědrý den a výletili. Byli jsme na výstavě betlémů ve Třebechovicích, kde se nachází i Proboštův betlém, který je nádherný a obří.  Bydleli jsme v nádherném penzionku, do kterého se za tři týdny chystám s Kubou zas. Oslavný taneček podruhé!



Jak už asi víte, a nebo taky ne, jsem tradicová. Mám ráda tradice a taky je dodržuju. mezi mé nejoblíbenější patří ranní štědrovečerní procházka pro Betlémské světlo, půlnoční mše, tenisový turnaj či silvestrovský výstup na mehelník. Bylo to  všechno moc fajn, za rok zas! :)





A poslední novinka, která made my day je.....Po dvou letech lásky se naše cesty konečně spojili. Mám svůj Pen foťáček. Když jsem ho s Kubou objednávala, byla to výhodná koupě, ale i tak jsem si říkala jestli to má cenu, že takovýhle peníze vydělávám x hodin, ale tak co. Peníze budou a my nebudem.

Takže když jsem si dneska vyzvedla balíček, byla jsem šťastná jak už  dlouho. Cestou z výdejny za synovcem jsem se jen smála, v duchu si zpívala oslavné tance a chtělo se mi štěstím brečet, křičet a tancovat oslavný taneček číslo tři. :D

Je to láska na první pohled, natož pak na první použití.

Takžeee, fotky budou v lepší kvalitě.

A jak jste se měli Vy?

Těším se na komentáře!

-K-

Komentáře