KAŽDÝ DEN NENÍ POSVÍCENÍ - VŠE NEVYCHÁZÍ JAK CHCEME

Ahoj!

Co Vám budu povídat, zatím jsem si životem proplouvala celkem snadno a většinou co jsem chtěla, to mi vyšlo. Chtěla jsem na gympl, byla jsem na gymplu, podala sem dvě přihlášky va vysokou, na obě mě vzali. Ne nechlubím se, fakt. Ono tohle ani není nic ke chlubení :D. 

Stejné jsem to měla s prací, repsektive prací hostesek. Většinou kam jse chtěla tam jsem šla. A teď když už se rýsovalo něco důležitějšího, něco co mi k něčemu bude, tak to nevyšlo.



Nebudu chodit kolem horké kaše. Poslala jsem CV a dva ukázkové texty na inzerát, kde hledali "Autora článků na firemní blog". Všechno vypadalo slibně - poslala jsem článek, domluvili jsme se na pohovoru po telefonu, následně na skype pohovoru a pak jsem čekala. Čekala jsem 14 dnů na telefonát, kde mi moc milá pani řekla, že bohužel, ale že se jim mám časem třeba ozvat.

Jsem z toho smutná, protože by to byla práce z domova, dobře placená a zkušenost k nezaplacení. Ale nevyšlo to. A asi se s touto situací setkám ještě mnohokrát. No co už, hlavně to nevzdat a hledat tu práci snů dál. Teď si dělam Digitální Garáž od Google. Je to zdarmo a budu mít certifikát na online marketing, a to chci. Je to dlouhý a časově náročný, ale myslím, že by mi to časem mohlo pomoc, a nebo taky ne. Uvidíme.

Dneska zdobím perníčky, co děláte Vy?

Krásný den,

-K-

Komentáře

Okomentovat