PHOTODIARY - LINZ

Ahoj!

Jaký jste měli víkend? Já skvělý! Začalo to pátečním kinem - Fantastická zvířata a kde je najít. A na to jaký to má být údajně hype, nic moc. To jsou ty očekávání, no.

A už se přesunu k sobotě. Ráno jsem společně s přítelem, Jankou a Mončou vyrazili objevovat Linz. Největší lákadlem, proč zrovna do tohoto města jet, byl Primark. Shame on me.

Podle plánu jsme si nejprve měli projít město, pak dát oběd a poté se přesunout do nákupního střediska - do Primarku.

Aktivně jsem si vytiskla mapičku a zakroužkovala, co bych ráda viděla. Na poctivku a na typickýho Čecha jsem si našla i místo na parkování zdarma. Jenže jsme to jaksi přejeli a nakonec parkovali normálně v placených garářích, ale who cares.

Když jsme se vymotali z garáží, chtěla jsem vytáhnout mapu a jít hledat památky. Ale. Ae mapička zůstala v autě, no a přece se nebudu vracet.Takže jsme prostě jen tak chodili a kochali se Linzem. Navíc už tam byli vánoční trhy, tak to bylo moc fajn.







 Jedině co jsem si pamatovala. že bych ráda viděla byl Marien Dom, což je největší kostel v Rakousku. Je opravdu nádherný.




Bez dobrůtky by to nebylo ono!
Když jsme si všechno prošli, dali si oběd v Mekáči (shame on me nadruhou), jeli jsme konečně nakupovat.

Všude byly kvanta lidí a v Primarku se nedalo skoro hnout. Zatím jsem tento obchod navštívila v Londýně, Vídni a teď v Linzi a přišlo mi, že tady toho bylo nejméně a bylo to nejdražší. Ale i tak sem nakoupila řádně. Čekejte Try on haul nebo OOTD posts, to možná spíš. :)

Byli jste někdy v Primarku?

Krásný start týdne,

-K-

Komentáře

  1. V primarku jsem byla jednou a moc se těším na nějaký další nákup. Jinak fotky jsou moc hezké! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Okomentovat